5 תשובות
לא נרמלנו פשוט כולם חסרי ביטחון
כי רוב האנשים שאומרים את זה הם ילדים בני 13 שחושבים שכל העולם שונא אותם
כי זה בסדר
לא כול בני האדם יפים.
לא כול בני האדם יפים.
אנשים מפחדים להודות במציאות שיופי הוא דבר אוניברסלי, ושאנשים מסוימים יסבלו כל החיים שלהם כי הם מכוערים, ואחרים יחיו חיים של עושר ואושר בגלל המראה שלהם.
זאת המציאות של העולם.
גל גדות נניח לא יודעת לשחק אבל היא כריזמטית ויש לה חיוך יפה אז זה מספיק בשביל להפוך אותה לסנסציה עולמית
זאת המציאות של העולם.
גל גדות נניח לא יודעת לשחק אבל היא כריזמטית ויש לה חיוך יפה אז זה מספיק בשביל להפוך אותה לסנסציה עולמית
מה?
למה אתם מערבבים דברים לא קשורים
מפורסמים צבועים- זה נכון
לעשות בוטוקס ולרוץ לטפל בכל פגם אסתטי - לא רעיון טוב.
זה לא נרמול של חוסר ביטחון מה הקשר לנרמל חוסר בטחון זה בדיוק לרוץ ולטפל בכל פגם שיש לך בפנים כדי להיות הכי יפה שיש
למה אתם מערבבים דברים לא קשורים
מפורסמים צבועים- זה נכון
לעשות בוטוקס ולרוץ לטפל בכל פגם אסתטי - לא רעיון טוב.
זה לא נרמול של חוסר ביטחון מה הקשר לנרמל חוסר בטחון זה בדיוק לרוץ ולטפל בכל פגם שיש לך בפנים כדי להיות הכי יפה שיש
אנונימית
באותו הנושא: