4 תשובות
שואל השאלה:
יש לי עוד כמה בשכבה... פשוט אני עברתי למסלול יותר עיוני והייתי במדעית כל החטיבה..
יש לי עוד כמה בשכבה... פשוט אני עברתי למסלול יותר עיוני והייתי במדעית כל החטיבה..
אנונימית
שואל השאלה:
חלק יודעים את השם שלי ואני מכירה אותם, אבל לרוב אני לא מחוברת...
חלק יודעים את השם שלי ואני מכירה אותם, אבל לרוב אני לא מחוברת...
אנונימית
אני מציע שפשוט תיהי עם חברה שלך נגיד שהיא הולכת לעוד ילדים ואז יהיה לך קצת יותר בטחון ולכי תדעי, אולי אני גם מכיר אותך (אני גם הייתי כל החטיבה בכיתה מדעית פשוט) ואת יכולה להיות בקשר עם הילדים שהיו איתך בכיתה המדעית, מקסימום תוכלי לדבר גם עם אנשים מכאן, אני גם עולה לכיתה י אז אם תרצי אפשר לדבר
תכתבי לי בפרטי, יהיה מצחיק אם אני מכיר אותך
באותו הנושא: