5 תשובות
כי החיים לא קלים מתישהו אתה תיהיה אומלל זה תקופות
אני חושבת שמרוב שזה כל כך נפוץ זה כבר הפך לנורמלי
עצוב שזה המצב
עצוב שזה המצב
כולם היו בני נוער וכולם תמיד היו אומללים זה הגיל לא החברה מתרוצה
הם מתרצים שזה בגלל ההורמונים
"זה הורמונים"
באותו הנושא: