97 תשובות
שכבר בגיל 16 צריך להיות בזוגיות
להגיד כל מה שאתם רוצים ברשתות החברתיות ולהרגיש בנוח מדי
די זה בלתי נסבל
קוסוקסלו צודקת^^^
לראות סרטונים בקול רם במרחב ציבורי. יוצא שאני במקום ציבורי נגיד הולכת ברחוב ושומעת בפועל ווליום טיקטוקים של איזה אישה שיושבת על ספסל. פעם הייתי בשירותים ושמעתי מאחד התאים טיקטוקים. זה פשוט הזוי בעיני שלאנשים אין בעיה שכולם שומעים מה הם רואים ושהם לא חושבים לפחות להנמיך. אפילו כשאני בסלון אני שמה על יחסית נמוך בשביל להתחשב
לאכול מלא ללא להתרכז בהאם זה מזיק לבריאות, ואני לא מדברת על מי שנולד מלא אלא שבן אדם בכוונה אוכל לא בריא רק כי צריך "לקבל" אותו אבל כבר קרה מקרה שבן אדם אחד מפורסם בטיקטוק מת בגלל הגישה השגויה הזאת..

חשיפה עצמית ברמה מוגזמת כאילו באמת אני רואה לא בני אדם אלא איברים בצבעים ברחוב אני לא יכולה כבר עם זה מה קרה לכבוד עצמי של אנשים היום?????

לשכב בגיל צעיר שזה מזעזע כאילו בחייאט זה בסדר שיש אנשים בזוגיות בגיל צעיר אבל לא להגיע למסקנה ששוכבים בגיל צעיר איכס..
אני תמיד אם אני רוצה לפתוח איזה סרטון בטלפון שמה אוזניות אפילו בבית, איזו הזיה
מורידים שיער בכל הגוף כאילו זה לא נורמלי שלכולם יש שיער על כל העור במידה כזאת או אחרת.. זה גוף האדם ואנחנו הופכים אותו למכוער למרות ששיער זה טבעי לחלוטין ולכולם יש אותו.
עד לפני 100 שנים נשים לא היו מתגלחות בכלל. זה כזה דפוק .

לקרוא לאנשים "הומו" בתור העלבה.
אנונימית
להוריד שיער בכל הגוף כאילו זה בכלל לא טבעי ולשפוט בנות שלא מורידות
^ זה באמת דפוק ממש כל הקטע עם השיער

וגם הסרטונים בקול רם כאילו די
אה וגם זה שאנשים על הבוקר באים אלייך ושואלים אותך אם ראית או שמעת על ההוא שמת כאילו אחי תן לי שנייה לפקוח עיניים לשתות משהו
אנונימית
בנות חייבות לגלח שיער גוף

בנים לא בוכים

זוגיות בגילאים מוקדמים (16-)

שבחורה בוחרת בבאד בוי במקום במי שתמך בה בסדרות

אכילת בשר (על זה יעשו לי מינוסים... אבל זאת דעתי)

המשפט "תהיה גבר" (באלי להקיא על אנשים שאומרים את זה)

סצנות 18+ בסדרות שלא תורמות לעלילה וסתם מכניסים אותם כי לא יודעת למה (זה מגעילל)

הטרדות מ*נ*ות בסדרות ביאל (צופי ביאל תזדהו איתיי! כמעט בכל ביאל יש הטרדות... זה נוראי! אני לא יכולה לראות את זה, אפילו בסדרה התמימה הזאת עוצר נשימה היה)

"אם מטרידים בחורה מ*נ*ת זה בגלל איך שהיא התלבשה, היא רצתה את זה" (צריך להכניס אנשים שאומרים את המשפט הזה לכלא על נירמול הטרדות לדעתי)

שמוכרים בחנויות נותנים שקיות עם הרוק שלהם (כדי לפתוח את השקית)


ועוד...

אה יש גם עוד אחד בקשר לתנך, אני לא זוכרת את השמות שלהם אז תנסו להבין לפי הקשרים
יעקב הזה שברח מאח שלו עשיו לאח של אמא שלו או דוד של אמא שלו או משהו כזה והתאהב בבת שלו, תמיד בבית ספר מספרים את הסיפור כאילו הדוד שלו רשע כי הוא לא נתן ליעקב להתחתן עם הבת שלו והוא חיכה לה 7 שנים, אבל מה שלא מלמדים אותנו זה שהבת שלו קטינה והוא רק רצה להגן עליה מפד!פ*ל
צריך להפסיק לנרמל את זה שמספרים את הסיפור כאילו אבא שלה הרשע כי הוא לא נתן לילדה הקטנה שלו להתחתן עם מישהו שגדול ממנה בהמון שנים


אני יודעת שיהיה לי מינוסים אז אתם מוזמנים לעשות מינוס, הדעות שלי דיי קיצוניות לפעמים... חחח
עישון ואלכוהול מגיל 14, ש"חוסר צניעות" מצדיק הטרדה מינית, שגבר שמזיין מלא מישב מלך אסל אם זה אישה היא שרמוטה, אובססיה לתרבות הטוהר, פורנו
את מודל היופי הנוכחי, הוא קצת דפוק.
אנונימית
הרצח ההמוני בעזה ופשעי המלחמה בעזה שישראל מבצעת, פלוס הכיבוש. רוב הישראלים ממש אחלה עם זה וזה וזה עצוב.
אפילו בתקשורת המיינסטרים לא מדברים על זה.
לקרוא למישהו "אוטיסט" בתור קללה
שיש אנשים שתומכים רק בלסביות ולא בהומואים, לא מתוך כבוד אלא בגלל שזה מחרmן אותם
וכנל הפוך
Dea
וואי עירום וסצנות 18+ שלא תורמות לעלילה זה ריל ברמות
לרדת על אנשים בגלל המראה שלהם
לאכול מוצרים מהחי
לקנות בגדים ותכשיטים ממש יקרים כמו רונית ים או טייץ באיזה 500 שקל
החברה בישראל?
טילים
אזעקות
וכו... כאן בישראל זה הנורמה. וזה מאוד עצוב ומתסכל שזה הנורמה.
שומע אחי^^^^ אני מתה לעשות ג'נוסייד באמאמא של העזתים האלה אחרי מה שהם עשו לנו
שמישהו יסביר לי מי זאת רונית ים
כן ולשפוט אנשים לפי מראה
צריכה מופרזת של מוצרי צריכה
סוג מסוים אחד של יופי
להוסיף לכל דבר עכשיו "לנרמל"
אנונימית
אה כן ושופינג יתר. כאילו לקנות מלא בולשיט בלי לשקול מה אתם קונים, זה ליטרלי עניין של חינוך והגבלות שהורים לא נותנים לילדים שלהם
אנונימית ריל^
חחח תודה גם את
אנונימית
^
יש לך נקודה כן אבל לרדת על בנאדם עם משקל עודף זה שגוי
הממה לא צריך להגיד כן זה בסדר שיש שמנים כי זה מזיק לבריאות ויכול לגרום לאנשים עם משקל עודף לא לעשות כלום וזה יפגע בהם יותר
רונית ים זאת מישהי שעושה תכשיטים והרבה בנות קונות וזה ממש יקר כל שרשרת איזה 500 שקל
שבנים עומדים באמצע הכיתה ומכניסים ידיים למכנסיים (אצלי זה קורה)
אנונימית
זה לא נורמלי אנונימית
אמאלה די פיזית למה הם עושים את זה
אנונימית
לא לדעת לכתוב עם אותיות איתן או להבדיל בין אם ועם
אני אוהבת אותך שיר^^^^
את המילה לנרמל
אנשים שתופסים בעלות על המרחב הציבורי וחושבים שמגיעים להם הכל.

"לא, לא כולם רוצים לחלוק את הטעם המוזיקלי המעודן שלך, אז שים כבר אוזניות למען השם!" ~ אדם נורמלי עם הגיון בסיסי

"אני יודע שההודעה שקיבלת חשובה, אבל אני לא חושב שזה משנה במיוחד למי שאתה תוקע מאחורה בפקק." ~ אדם נורמלי עם הגיון בסיסי

"מצטער, אבל את לא אמורה לתפוס שני מושבים באוטובוס. זה לא אוטו שלך ואני צריך לשבת. תזיזי את התיק שלך." ~ אדם נורמלי עם הגיון בסיסי

כל הרעיון של ישראליות מתבסס על לשים ז*ן על אחרים ולגנוב מבתי מלון. הגיע הזמן להפסיק עם זה.
^^^^^^^ אנונימית אם הייתה אצלי הזדמנות הייתי מגיע עם כל החבורה והיינו עושים להם שיעור איך לא להכניס ידיים למכנסיים באמצע של כל הכיתה
לשנוא יהודים
אנטישמיות
הצדקת טרור
אין יותר עובדות הכל דעות
אנשים עם בעיות נפשיות
זה לא נורמלי
כאילו האנשים עצמם כן אבל מתייחסים לזה כאילו זה כלום וזה סבבה
אני נער בן 15 שאיבד הרבה אנשים, מתמודד עם א!בדנות, דיכאון וכו'...
אנשים אומרים לי שכולם חווים את זה וזה בולשיט
אנשים חווים דברים אבל כל מקרה לגופו
אתם לא יודעים מה חוויתי וזה לא יעזור שתגידו לי "תלך לטיפול" או "הכל בסדר זה יעבור" וכל החרא הזה
תפסיקו לנרמל את זה
וגם מנרמלים חרמות, ובריונות, הטרדות מיניות, אונס ועוד מלא דברים מזעזעים
העולם שאנחנו חיים בו דפוק
תחשבו על זה, אנחנו הורסים את הכוכב שאנחנו חיים בו וכל הזמן נלחמים אחד בשני במקום להתאחד ולתקן
אנחנו יצורים דפוקים בעולם דפוק
יודעים למה הוא דפוק? כי אנחנו דפקנו אותו
נמאס לי כבר שמנרמלים את כל הרוע בעולם
וגם אם אני אנסה להתחיל עם מישהי היא תצחק עליי וכל החרא הזה
אי אפשר אפילו לנשום בשקט.
שכל סרט או סדרה מגיל 13 ומעלה כבר עם אנשים שמורידים בגדים או שוכבים בלי קשר לרואים לא רואים זה דפוק.

שאנשים חושבים שזה בסדר להתלונן סתם על אונס או הטרדות מיניות - זה סתם פוגע באמינות של אנשים שבאמת נפגעו ...

שגבר חושב שזה פאק*נג לגטימי ותקין לשלוח ד*קפיק בתור התחלת שיחה או לפתוח מצלמה על הז- שלו איכ

שאנשים מאשימים את הבגדים במקום את האישה/הגבר שהתנהג לא בסדר

שבנות קוראות הטרדה מינית אחרי שגבר פשוט הסתכל עליהן/עבר לידן או אמר היי:/

לצאת מהארון נהיה טרנד במקום הרגשה עצמית והזדהות

שילדים קטנים נחשפים לתוכן מ*ני או מתחילים לקלל

יש כלכך הרבה דברים שלא בסדר... אין לי כוח להמשיך לפרט
שכל אדם צריך מלא חברים ושרוב האנשים מושפעים.

אני אישית אדם שמתאים לו עד 3 חברים גג, אני לא אוהב להיות במקום מלא באנשים ומעדיף קשרים עמוקים עם אנשים ולא שיטחיים. ואכישהו כשאני אומר את זה לאנשים אחרים אז ישר שופטים אותי. עדיף קשרי אמת מאשר צביעות.


ונגיד לצאת למסיבות וכל החרא הזה, אני אישית פחות בקטע של זה.
אנונימי
שרוזי קיצוני זה דבר יפה
זה אשכרה דוחה בעייני
ואני מדברת על ממש קיצוני.
כמו נטע אלחמיסטר
וזה פשוט נורא שנירמלו שרוזי כזה זה יפה
כי היום אני מוצאת מלא בנות בגיל 13 שכבר "מפחדות" לאכול דברים
ומחפשות איך לרדת במשקל
וחושבות שלא יהיו "מקובלות" עם גוף כמו שלהן
חושבות שרק הרזות מקובלות
מה שבולשיט ממש בעיניי
להיות רזה זה לא תמיד כייף
אומרת את זה כאחת רזה

אין לכם במה לקנא מלא אומרים לי יאא איזה גוף חלומי יש לך
ואני פשוט רק מקנאה באלו שיכולים לאכול מה באלהם ולא מביס קטן של אוכל מתחיל לכאוב להם הבטן וגם תוך רגע נגמר המקום בקיבה
כייף?
זה ממש לא.
זה ההפך הגמור מכייף
לנרמל דברים מגעילים שאנשים עושים וקוראים לזה אייקוני
לנרמל שמנופוביה
חדר כושר
וואי אנשים הגיבו פה הכל
אז מה שאני יעשה זה סוג של אסכם את זה

נירמלו לעשות הכל מוקדם
גם מה שרע וגם מה שטוב
כולם "רוצים" או מרגישים שצריכים להתבגר מהר ואני לא יוצא דופן

ברצינות ילדים היום מעשנים
עושים סקס מוקדם (לפעמים גם לא חוקית)
וגם נחשפים גם לפורנו לפני גיל 13 (כאילו אתם ביסודי אתם בקושי יודעים מה זה בת)
לנרמל את ההתנהגות של מאור באח הגדול
אנונימית
זה שאלה כל כך טובה וואי
שבנות מתלבשות היום כמו חשפניות
עישון ושתייה מתחת לגיל 18
מיזוגניה
גזענות
עישון
תעשיית הבשר/חלב/ביצים
שנשים צריכות לשים איפור כל יום ולהסיר שיער בכל הגוף
לפחד מסוכר/שמן/כל דבר משמין
בגדי ספורט/ים ממש יקרים
לשפוט אנשים לרעה לפי על דעה שונה משלך (ספציפית טעם במוזיקה)
לחשוב שהילדים שלך נסיכים ולא לתת להם ביקורת ולהעז לצאת או לזלזל בצורה כשהיא מעבירה עליהם ביקורת
זוגיות בנוער
חרדים לא מתגייסים
צ'אחלות פופולריות יכולות לעשות מה שבא להן ואף אחד לא יעצור אותו
מודל יופי,רזון קיצוני,כנ"ל לשומן עודף
בעיות נפשיות,כל הסרטוני דיכאון על פע,הא וכל זה ולשקר על בעיות נפשיות
בגדי ספורט שמזיעים בהם ב500 שקל
לרדת על חיצוניות
שגיאות כתיב בגיל מאוחר,לא הגיוני לדעתי שילד בן 17 לא יבדיל בין עם לעם , אלייך לעלייך,אליך לאלייך ואותיות איתן.
להשתמש בבעיות שיש להם כתירוץ לכל דבר,פשוט תודו שטעיתם או שאתם עושים משהו לא נכון דיי כבר
לשים שירים ברמקול ולצרוח אותם באוטובוס עם מלא אנשים - כנ"ל גם לאוטובוס ריק אבל עדיין
לשונות פנייה בעיניי זה ממש הזייה
לנרמל דמויות מגעילות ורעות מתוכניות טלוויזיה ולהגיד שהם אייקונים (למשל הזאת מילדות רעות) , אם זה היה במציאות אלייך לא היית אומרת שזה אייקוני.
בנוסף לקודם- לחשוב שאם את רעה וביצית את מגניבה
להיות מגעילה לכל מי שמתחיל איתך
לנרמל שומן
לתת טאבלט לילדים בני 5
^את זה חשבו גם לפני 100 שנה
זונות, או בשמה האחר מין חופשי
כמו אימפרטור של האימפריה הרומית, ממש מעצבן שב2000 שנים האחרונות נרמלו את זה שלא לכל האנשים אין עבדים, מה הקטע לא הבנתי
אנונימי
לשתות בגיל 15
אנונימית
*התעלמות, טעות בשאלה חחח*
שזה נורמלי שיש אנשים שבאמת חושבים שהעולם שטוח
dark star
אתה מביא בדוגמה שלך את סטלין ומאו
אבל אם נלך לפי האידאולוגיה שלך ברעיון אין כל כך הבדל
לקבוע לאנשים תפריט? להחליט לאנשים מה לשתות ומה לעשות עם הגוף שלהם?
אז אתה מאמין שהממשלה צריכה להחליט לאנשים מה הם יאכלו כמה ישקלו ואיך ייראו? נשמע לי כמו מה שעשו בצפון קוריאה
"אנשים הם מטומטמים ועושים התאבדות איטית"
אם אנשים בעולם כל כך טיפשים אז אולי גם צריך לשלול להם את זכות ההצבעה? אולי רק 'החכמים' יחליטו? הכי טוב לא?
אתה מדבר על דיקטטורים כמו סטאלין שבדעות שלך אתה לא פחות גרוע מהם

וממתי לעזאזל אוטיזם זה מחלה נפשית אחי מה
הם קומוניסטים אני פאשיסט. אני מאמין שדמוקרטיה תמיד הייתה בעצם אוליגרכיה שתימרנה את ההמון כלומר הדמוקרטיה איננה באמת מתממשת...
אני מאמין שרוב מוחלט מהאנשים הם הרסניים כלפי עצמם ולכן חסרי אחריות. אז כן יש לי נטייה אוטוריטרית
באשר לאוטיזם. אין לי בעיה עם אוטיסטים אני בעצמי נמצא על הרצף בתפקוד גבוה. אם מה כן יש לי בעיה? אם זה שהפכו את האוטיזם לאיזו תגית רומנטית לאיזו זהות לחגוג אותה ואקטיביזם להתאגד סביבו. גם זה באשמת המרקסיזם התרבותי חסר המוסר. משתמשים בתגית של האוטיזם ובאוטיסטים תמימים למטרות פוליטיות זדוניות...
אגב אני רק מסתכל על המציאות אחי. כמה אנשים נופלים קורבן להתמכרויות לסוכר, ניקוטין, אלכוהול וסמים עד לכדי מחלות קשות ומוות? זה מוכיח שהרבה אנשים מבצעים התאבדות איטית. כך גם מקרי האנורקסיה...
סלח לי שכאשר אני רואה תופעות כאלה אני מאבד אמון בכושר ההחלטה של בני אדם. אכן אני לא דמוקרט. רוב האנשים מתנהלים בחיים האישיים והחברתיים שלהם בצורה כושלת אז לתת להם להחליט על העתיד של עמים? בכלל אני מאמין שדמוקרטיה לא באמת מיושמת. העשירים, השופטים, הפקידים ואנשי הצבא והמודיעין הם אלו שבאמת קובעים. מי ששולט במערכת הוא אנשי המערכת עצמה. הפוליטיקאים הם סוג של פרזנוטרים לציבור פעמים רבות על אותה מדיניות.
שיער בבית שחי ובכללי אצל בנות
דוחה
שואל השאלה:
אה ואני הוסיף כי אני חושבת שהרבה אנשים הזדהו איתי:
לבקש האם אני יכולה לעבור מקום ואז להתעצבן אם אני אומרת לא, כאילו סליחה קודם כל את/ה שואל/ת אותי האם אני יכולה או לא אז את/ה לא יכול/ה להכריח אותי להחליף וגם למה אני צריכה להרגיש לא בנוח לשבת במקום שהוא לא שלי כי את/ה רוצה לשבת ליד החבר/ה שלך.
ועוד משהו שזה דומה בסגנון דברים מעצבנים שיש בכיתה:
להוריד ראש כי כאילו שאני מסטירה לך להעתיק, אם כל הכבוד זה לא בעיה שלי ועוד יותר את/ה לא צריכ/ה להפוך את זה לבעיה שלי שאתה לא רואה, ובתור מישהי שקוראת הרבה ספרים ( אני יודעת שהיו כאלה שלא יבינו מה הקשר בכלל, אבל הספרים הם מלמדים אותנו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים) בכללי אפשר להשתחוות ( שתכנית זה אותו דבר כמו להוריד את הראש, כביכול זאת אותה תנועה בסופו של דבר) רק למלך או לאל ואצל יהדות זה בכלל רק ל ה' אז חמוד/ה שלי אני לא הולכת "להשתחוות" אליך כי את/ה חי/ה בסרט אם את/ה חושב/ת שאת/ה קדוש/ה ושכולם חייבים לך.
אנונימית
^מה הבעיה להוריד ראש לרגע?
תלמיד בכיתה לא יכול ללמוד בגלל סידור ישיבה שלא הוא בחר
תתחשבי
זה רק לדקה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אז שיבקש מהמורה מה אפשר לעשות עם זה, כמו שאמרתי זאת לא בעיה שלי,
והרבה פעמים התלמיד אפילו לא זז.
כאילו תחשבי, אני אמורה לכופף בשבילו/ה ואז הוא/היא אומרים לי מתי להפסיק עם זה.
את לא חושבת שמשהו לא בסדר כאן? או אפילו הולך לכיוון של כפיה לרוב פעמים אם את לא רוצה?
אנונימית
^וואי אני כל כך מסכימה איתך
אם הוא יזוז 5 סנטימטר הצידה הוא לא יהיה מול הראש של אף אחד ויוכל להעתיק בשקט.
למה שאני אהיה זאת שזזה או מתקופפת? שיזוז בעצמו!
זה סתם מעשה נחמד של התחשבות
את לא חייבת כמובן אבל למה כל כך אכפת לך?
אנונימית
שואל השאלה:
^ כי זה כבר לא מתחשב מצידו לבקש ממני להתכופף, אז למה שאני יתחשב גם בו?
וגם אם הוא לא היה מבקש את זה אז הוא היה מכבד אותך, את אפילו יכולה לראות שלא מבקשים "ממלכות הכיתה" להתכופף, לפחות זה אצלי ככה, והן הרבה יותר גבוהות ממני.
אנונימית
לא ממש אכפת לי להתכופף לשלוש שניות
אני לא חושבת שזה כזה עמוק
שואל השאלה:
^ זה הולך יותר לכיוון של ערך עצמי.
אנונימית
החברה מושחתת כשהיא מנרמלת מחלות כמו אנורקסיה טרנסג'נדריות השמנת יתר אוטיזם ומחלות נפש אחרות והופכת לגיבורים ולאקטיביסטים את הלוקים בהם
אני חושב שיש לתת לממשלה זכות לקבוע תפריט בריא לאנשים כדי למנוע השמנה או אנורקסיה. אני חושב שצריך להסמיך את הממשלה לאסור אלכוהול, עישון וצריכת סמים שלא למטרות רפואיות. אנשים הם מטומטמים והם עושים התאבדות איטית.
החברה הרסה את עצמה כשהיא נירמלה נרקיסיזם מיני והיפקירות מינית אנשים נכנעים לצרכים שלהם כאילו היו בעלי חיים
החברה משמידה את עצמה כאשר היא מנרמלת את הפמיניזם תופעת נשיות רעילה שאין לה שום קשר אמיתי לשיוויון והיא נועדה רק לדכא את הנשיות האמיתית ולמחוץ גברים. פמיניזם פירושו התנערות האישה מאחריות והצגתה כקורבן תמידי של החברה ומתקפה על מוסדות המשפחה הנישואין והמולדת.
החברה מתנוונת כשהיא מנרמלת פוליאמוריה וניאוף. החברה מושחתת על ידי פוליטיקת זהויות מרקסיסטית שנועדה להחריב את המערב. החברה נחרבת כשהיא שוב מעודדת קומוניזם קטלני. כאילו לא למדנו כלום מרוסיה של סטאלין ומסין של מאו. החברה שלנו נאכלת מבפנים כשהיא מאפשרת הגירה חסרת רסן של ברברים מהעולם השלישי ומאפשרת לאסלאם האלים להתפשט בלי לעצור אותו.
^בזכות פמיניזם יש לך את הזכות לבחור, ללמוד ולעבוד במה שתרצי.. מה זה בידיוק הרס?
שוב
זה לא כזה עמוק
ואת לא חייבת להןריד את הראש
את יכולה לשבת לשניה פחות זקוף כדי להתנמך
שיש מודל יופי, פעם כולם היו יפים ולא היה משהו אחד "מושלם"
לי יש בעיה שבשם הפמיניזם גברים בעיקר פה באתר בוכים על זה שהם משלמים בדייט ולמה נשים לא משלמות
ובכלל אני חושבת שפמיניזם הרס את הגברים וגם את הנשים ועשה בלאגן שלפ
אנונימית
פמיניסטיות כמובן ישקרו שפמיניזם הוא למען שיוויון בין גברים לנשים אז זהו שממש לא. קראתי את הכתבים של מנהיגות הפמיניזם המנוולות והארורות סימון דה בבואר, ג'ודית באטלר, אליסה מילאנו, אנדיראה היל, ד"ר אורית קמיר, מירב מיכאלי ושאר הפושעות.
פמיניזם זאת התקפה מכוונת על מוסד הנישואין, מוסד המשפחה, על מיניות בריאה בין גברים לנשים. הן מתייחסות לכל חיזור של גבר על אישה כהטרדה מינית ואונס. הן מתייחסות לנשים כקורבנות תמידיים של "דיכוי" חסרות אחריות לגורלן. הן בעד רצח תינוקות בהפלות. הן בעד שינוי מין של ילדים קטנים באמצעות ניתוח והורמונים (הפלג הטרנסג'נדרי של התנועה הפמיניסטית ולא הפלג הטרפי)
הן מנסות להדיח גברים מכל עמדות הכוח כי הן לא תנועת שיוויון אלא תנועת עליונות נשית.
הן מתנהלות כמו כת ואם אישה מנסה להתנגד להן הן מאשימות באותה בשנאה עצמית ואם גבר מתנגד אליהן הן מאשימות אותו בשנאת נשים. פמיניזם זה אקט של אלימות נשית ונובע מקווי התנהגות נרקיסיסטים למעשה התנועה הפמיניסטית היא תנועת הנשיות הרעילה.
הן גם מעודדות השמנת יתר כ"אקט של מרד" ובכך פוגעות קשות בבריאות של נשים. הן מעודדות פוליאמוריה וזנות!
אין דבר מסוכן יותר לנשים מפמיניזם.
ג'ודית באטלר האוטואנטישמית הצדיקה את השביעי באוקטובר. מירב מיכאלי הפקירה את הסוהרות שלנו לאלימות מינית של מחבלים בכלא גלבוע. אורית קמיר העבירה את חוק ההטרדה המינית שגרם להמון גברים חפים מפשע להיות מפוטרים מהעבודה לעבור שיימינג או להיכנס לכלא. ולא הם לא היו אנסים או מטרידים מינית! (אם מישהו באמת נוגע באישה בניגוד לרצונה דינו להיכנס לכלא לפעמים ל20 שנה לרוב לשבע שנים) פמינאציות מצליחות להרוס חיים של גבר על בדיחה שלא מוצאת חן בעיניהם ולפעמים אפילו על מבט לא הולם. בגלל שהפמיניזם מתנהל ככת רעילה הוא משתמש במילים כמו הסגברה וסקסיזם ככלי נשק כדי לבייש ולסתום את הפה לכל גבר שמכבד נשים אבל מתנגד לפמינאציות! חובה לעצור את הפמיניזם. חובה לרפא את הנשים שנפלו קורבן לאידיאולוגיה הפתולוגית הזאת. חובה להעניש את המנהיגות של התנועה שמפיצות רעל ביודעין. פמיניזם חייב לצאת מחוץ לחוק!
כל מי שמכבד נשים ואני בין אלו שמכבדים אותן ומגינים עליהן חייב להיות נגד הקורבניזם הפמיניסטי
dark star צודק 100%. לא מבין על מה המינוסים
ראיתי פה לאכול בשר,
בני אדם אוכלים בשר עוד לפני הקמת החברה הראשונה.
אז כאילו ואוו
dark star
אתה מתאר את הפמיניזם כאילו מדובר באיזה ארגון טרור בינלאומי כאילו יש לו איזה משימות חשאיות להשמיד את מוסד הנישואים ולשלוח גבריפ למטבח פשוט תקרא את מה אתה כותב
"פושעות" "כת" "לרפא נשים" "להוציא מחוץ לחוק" "להעניש" אתה באמת מדבר ברצינות?

שמע העולם טיפה יותר מורכב מזה לא כל תופעה שאתה לא מבין או לא מתחבר אליה זה "מרקסיזם'' ולא כל אישה עם דעה זה איום על הציוויליזציה

ההבדל בינך לאנשים שדיברת עליהם (סטלין, מאו, קומוניסטים וכו) זה פשוט הדגל שהם מניפים
ברעיון אתם מאמינים באותו דבר
שליטה באנשים, הגבלות, חוקים על הגוף שלהם, השתקת מי שלא מסכים עם הדעות שלכם.

ועוד קטע אתה מדבר על דאגה לחברה וזה ואז מציע פתרונות שבפועל נשמעים כמו דיקטטורה של צפון קוריאה
להגיד ש"צריך להוציא פמיניזם מחוץ לחוק"
זה פשוט דפוק מכל כך הרבה סיבות
כל עוד אתה בעד להוציא אידיאולוגיות מהחוק אתה לא שונה מהמפלגות הכי נוראיות בהיסטוריה
ולא אתה לא "שומר על נשים'' אתה פשוט רוצה שלא יהיה להם סיי
וזה בכלל בלי לדבר על זה שאתה גבר מצהיר מה טוב או רע לנשים כאילו אתה מחליט בשבילם וזה מראה בדיוק כמה אתה "בעד נשים"
בקיצור פמיניזם זה לא כת
סה גם לא תנועה אחת הוא מורכב מאיזה מיליון זרמים ודעות.
ובסופו של דבר הפמיניזם פשוט דורש שוויון
זכות בחירה, חופש כלכלי ויכולת בחירה אישית. טוב אם זה מאיים עליך זה כבר אומר עליך הרבה......
אתה גם אנטי דמוקרט
אתה באמת חושב שפשיזם יותר טוב?
בזכות הדמוקרטיה אתה בכלל יכול לדבר ולשתף את הדעות שלך באינטרנט
מה באמת היית מעדיף שזה לא היה ככה
לא נראה לי
בפועל היית מעדיף לחיות במדינה דמוקרטית ולא במדינה פשיסטית
אתה לא שונה מכל המהגרים המוסלמים באירופה שמתלוננים על הממשל ורוצים מדינה איסלאמית ובפועל הם חיים הרבה יותר טוב ממה שהם חיו אי פעם
בקיצור תחשוב על מה שכתבתי ותנסה להפעיל את המוח בלי הקונספירציות ההזויות שלך, ואולי לא יודע משהו ישתנה אצלך זה לא בריא הקו מחשבה הזה שלך
אתה בהחלט לא נשמע בן אדם שטוב לו
^ אחותי
אין שום דבר לא נכון במה שהוא אמר
אנונימית
פמיניזם אומר שנשים צריכות להיות כמו גברים
וגברים כבר לא גבריים יותר כי "נשים יכולות לעשות הכל ושיוויון"
אנונימית
מתייחסת רק לקטע של פמיניזם
יש דברים טובים אבל לא הכל טוב
אנונימית
^ "פמיניזם היא אסופה של אידאולוגיות, תנועות פוליטיות, תנועות חברתיות ותאוריות בתחומי מדעי החברה ומדעי הרוח אשר מטרתן שחרור נשים מדיכוי וקידום שוויון מגדרי, מבחינה משפטית, פוליטית, חברתית, כלכלית ואישית."
זה שחבר שלך לא משלם עלייך לא קשור לפמיניזם
וזה שחלק מהבנות רוצות להיות עקרות בית לא הופך אותן לשוביניסטיות, כי פמיניזם נותן להן את האפשרות *לבחור* להיות עקרות בית, במקום שיכריחו אותן
אנשים צריכים להפסיק להאשים פמיניזם בכל דבר
Dea
^פמיניזם שטף לאנשים את המוח.
אנונימית
^אני בן
וכן? פשיזם עדיף על דמוקרטיה?
את בכלל יודעת על מה את מדברת?
כמעט לכל דבר בעולם יש צדדים טובים וצדדים רעים זה הקטע צריך להיות איזון
רדיקליות וקיצוניות ברוב המקרים אף פעם לא הובילו למקום טוב
אבל עזבי את זה שבכללי בלי הפמיניזם בכלל לא הייתה לך אפשרות לדבר איתי ברגע זה (אם המצב היה ממשיך כמו בימי קדם אז מן הסתם שלא היו נותנים לכן להשתמש באינטרנט ואת כנראה עכשיו היית עסוקה במטלות מטבח ונקיון או טייפ שיט וזה במקרה הטוב, במקרה הרע.... טוב אני לא רוצה לתאר..)
אה ואם אתה באמת דוגל בשיוויון בין גברים לנשים הייתי מציע לך להתחיל להילחם באפליה המוסדית נגד גברים בבית המשפט לעינייני משפחה. הייתי מציע לך להילחם על זכותן של הנשים לאייש חמישים אחוז ולא עשרה אחוזים בלבד מקרב האינסטלטורים עובדי אסדות הנפט וכורי הפחם. איכשהו ה"שיוויון" של הפמיניסטיות באופן מוזר מוגבל רק לתפקידים של מנכלים, פוליטיקאים ואנשי הייטק. קצת מוזר לא? התשובה האמיתית כמובן היא שפמיניזם לא מעוניין בשיוויון הוא מעוניין להחליף נשים בגברים בכל עמדות הכוח... זה לא שיוויון זאת עליונות נשית. זה לא מאבק בפטריארכיה זאת מטריארכיה. זה לא צדק. זה עוול, נקמה, רמיסה, גזל והשפלה.
אבל קדימה תמשיך להגן על הפמיניסטיות. אלו שרוצות לראות אישה בתפקיד שלך. אלו שיסתמו לך את הפה כי אתה מסגביר להן. אלו שאם תתחתן איתן יש סיכוי של 70 אחוז שתתגרשו ואז אתה תצטרך גם לתת חצי מכל הכסף שהיה לך וגם לשלם מזונות למשך שארית חייך. קדימה תמשיך להגן עליהן. אתה מוזמן גם להגן עליהן עד שאחת מהן תשמע שאמרת איזו בדיחה לא במקום ותעשה לך שיימינג בתור סקסיסט! אתה מוזמן להמשיך להגן עליהן עד שאיזו מישהי שהיה לך איתה סטוץ מתוך שכרות (הרי בעיניך היפקירות מינית היא שחרור האישה אז למה לא?) מישהי כזאת שתתחרט אחרי לילה איתך תאשים אותך האשמת שווא באונס. ואז מה? כולנו נצטרך לצקצק בלשונינו ולהאמין לה בזמן שהחיים שלך נהרסים? (רק כי היא אישה אפילו ללא הוכחות כפי שהפמיניסטיות אומרות לנו)
אני פשוט לא מבין איך אתה יכול כל כך לפעול נגד האינטרסים שלך אבל היה ויקרו לך הדברים הללו ואני מקווה מאד שלא יקרו לך. אל תבוא לבכות מי שהלך לישון עם פמיניסטיות קם אם האשמות שווא באונס.
ג'ודית באטלר היא הפמיניסטית הנאלחת שמסיבות פמיניסטיות תומכת בפלסטינים ה"משתחררים מדיכוי" כן גם עכשיו אחרי השביעי באוקטובר והיא אפילו לא גינתה את האונס של נשים! מראה כמה באמת איכפת לפמיניסטיות מנשים
האמת שג'ודית באטלר מזעזעת קראתי מאמרים שלה בגלל הלימודים ונגעלתי
אנונימית
פאשיזם הוא בסך הכול לאומנות. תחשוב פרנקו בספרד ופינושה בצ'ילה ושניהם נלחמו בקומוניסטים
הנאצים אגב היו סוציאליסטים כלומר שמאלנים. לא סתם התנועה שלהם היא התנועה הנציונאל סוציאליסטית. כמובן שהמרקסיסטים קישרו ימין לנאציזם... זה משרת את האינטרסים שלהם.
רק כוח מעניין את חסידי מרקס
אגב לו היית יודע קצת היסטוריה אמיתית ולא את השקרים שהפמיניסטיות השתילו אצלך היית יודע שהרבה מאד נשים למדו והביעו את דעתן גם לפני הפמיניזם הנאלח וממש אבל ממש לא בגלל הפמיניסטיות החבלניות.
אינגווי מלמסטין אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר. הדבר כמובן הכי עצוב הוא שאתה גבר שהלך עם השקרים של הכת הפמיניסטית שמעבר לכך שהיא פוגעת בנשים היא קודם כל פוגעת בך. אתה בטח מעולם לא קראת אף הוגה פמיניסטית. אני יקירי קראתי ונגעלתי. לאור העובדה שאתה גבר תדע לך שהפמיניסטיות יטענו שאתה חלק מדיכוי נשים שלו הן קוראות פטריארכיה... בגלל שאתה גבר תדע לך שהן מאשימות אותך בתמיכה בתרבות האונס כלומר הן מנסות להצמיד לך עבירות מין בגלל שאתה לא הופך לכלב צייתן שלהן בעודן מנסות לנצל אותך ולהרעיל נשים תמימות בגישת הקורבניזם הזאת שנועדה לייצר מלחמת מינים מכוונת על מנת להרוס את החברה האנושית.
הכל כתוב אצלן. תקרא סימון דה בבואר, ג'ודית באטלר ואחרות שציינתי טאתה תראה את זה בעצמך. אין כאן שום קשר לשיוויון. יש כאן הסרת אחריות מכוונת מנשים כי אם הן תמיד קורבנות של הפטריארכיה המדכאת כיביכול אז הן לא אחראיות לשום דבר. וכך בדיוק מנהיגות הכת הפמיניסטית רוצות אותן בתור חיילות חסרות מוח של אידיאולוגיה נבזית שכולה שקר והונאה אידיאולוגיית שנאה שמתחזה לאידיאולוגיית שוויון. ואם מישהו מעז לבקר אותן אז כאמור בדיוק כפי שאתה עושה כרגע הן מאשימות אותו בשנאת נשים. אין מי שמכבד נשים באמת כאדם שיכול להחליט על גורלו יותר ממני. אבל הפמיניסטיות הופכות את תפקיד האימהות לסטטוס נמוך. עד כדי כך שהן מעודדות רצח תינוקות בהפלות.
הפמיניסטיות עובדתית וקראתי אותן מעודדות פוליאמוריה וזנות הן קוראות לכך העצמה נשית. זאת התקפה על מוסד הנישואין ומוסד המשפחה. שמעת על לסביות פוליטית? סימון דה בבואר דוגלת בה. מבחינתה כל אקט מיני של אישה עם גבר הוא אונס והדרך היחידה "להשתחרר מהדיכוי" היא לשכב רק עם נשים. עכשיו אין לי שום בעיה עם אנשים שנמשכים למין שלהם אבל יש לי בעיה עם כת שמפיצה תופעה כזאת כאידיאולוגיה רק בגלל שהיא מלאת שנאת גברים. אתה אומר שאלו הרבה תנועות... אתה צודק יש ארבעה גלים לפמיניזם. עקרונית מהגל השני ואילך בטח הגל השלישי והרביעי הם מלאות בשנאת גברים בדיכוי נשים שאינן פמיניסטיות ובמנטליות של כת שנאה. את זה לא אני אומר את זה הן אומרות בעצמן בספרים שהן כותבות ובהרצאות שהן נותנות...
אלו העובדות. העובדה שאתה מנסה להצמיד לי איזו שנאת נשים רק מראה איך אתה הולך ממש לפי ספר החוקים של הכת. כגבר אני ממש לא מבין מה יש לך לחפש שם ואני מרחם עליך. אתה בטח סופג הרבה האשמות שווא והרבה שנאה מפמיניסטיות רק בגלל שאתה גבר. אני מקווה שמתישהו ימאס לך ללכת על ביצים.
אה וקצת היסטוריה. לא הפמיניזם הוא מה ששחרר את הנשים להצביע ולעבוד אלא הליברליזם הקלאסי. הסופרז'יסטיות שהן היו הפמיניסטיות הראשונות קפצו על הליברליזם הקלאסי אך הן עיכבו את זכות ההצבעה לנשים בעשרים שנה בגלל פעולות הטרור הבלתי פוסקות שהן עשו....
עכשיו בנוגע לתמיכה שלי בפאשיזם... כן, אני פאשיסט. אתה יודע למה? כי נכון לעכשיו אתה יקירי לא חי בדמוקרטיה אלא חי בדיקטטורה פרוגרסיבית שמתחזה לדמוקרטיה. הדיקטטורה הזאת מעודדת מחבלים ערבים מוסלמים לרצוח אותך ומשאירה אותך לרוב ללא הגנה (קוראים לזה רב תרבותיות) גוזלת את מרבית כספיך בגוונים שבין סוציאליזם לקומוניזם. מעודדת בקמפיין פרסומי שיטתי השמנת יתר (להציף את הרשת בתמונות של נשים חסרות רסן שאשכרה עושות את עצמן חולות ואז לקרוא לך שמנופוב אם אתה לא מריע להן ומכריז עליהן כהכי מושכות בעולם), פוליאמוריה, טרנסג'נדריות , רצח תינוקות בהפלות, שימוש בסמים קלים ולמרבה הסתירה גם אנורקסיה (גם כאן תעשיית הדוגמנות מעודדת סטנדרטים לא בריאים לנשים הפעם לקיצוניות השנייה וזה לא מקרה)
כל התופעות הללו שייכות לאידיאולוגיה כוללת שנקראת המרקסיזם התרבותי. זה לא מקרה. אני מציע לך לקרוא קצת על בית הספר של פרנקפורט ואז אולי תבין מי שיחק לך בראש כל הזמן הזה.
אתה בעד חופש ביטוי נכון? מעניין כי כל מה שהפמיניסטיות והפרוגרסיבים עושים הוא להשתיק אחרים ולבייש אותם ולהאשים אותם בשנאה זו או אחרת. ככה בדיוק פועלת כת וההתנהגות שלך היא הוכחה שאתה כלוא בכת. מאד עצוב לי עליך.
עכשיו בנוגע לדברים אחרים שכתבתי שאתה רואה בהם "דיכוי נוסח צפון קוריאה" (אגב מדינה קומוניסטית) כן יקירי. אני נגד שימוש בסמים, עישון, אלכוהול וצריכה מופרזת של סוכר לבן. למה אני נגד? כי אנשים מתמכרים לדברים הללו ובסופו של דבר גם מתים מהם. זאת התאבדות איטית שמתרחשת שנים אחר כך. אבל אתה טוען שאני דיקטטור כשאני מצפה מממשל נאור לשמור עליך כדי שאתה לא תקבל סרטן ריאות מסיגריות, שחמת כבד מאלכוהול או סכרת מעודף סוכר לבן? סליחה באמת שאני מנסה לשמור עליך מעצמך כאשר אתה מתנהג באופן כל כך טיפשי וההשלכות על גופך בעתיד יהיו הרסניות אם תמשיך ככה. אני מצטער יקירי אבל מישהו צריך להיות המבוגר האחראי והמישהו הזה הוא לא אתה.
אגב זאת ההוכחה הניצחת לכך שדמוקרטיה לא באמת מתקיימת במציאות. אתה באמת חושב שהיו סומכים על אנשים שלא מסוגלים לנהל את הצלחת שלהם באופן שלא פוגע להם בבריאות לנהל את עתיד המדינה ולהשפיע על הדורות הבאים? עכשיו יקירי, אני מבין שאני אמור להיות אדיש ולומר לך לעשות מה שאתה רוצה בזמן שאתה מכניס רעל לתוך הגוף שלך כי מה איכפת לי שאתה בוחר להתאבד? הרי זה הגוף שלך. אלא מה יקירי? אני לא אדיש. אני יהודי ואתה יהודי ולטוב או לרע אנחנו שייכים לאותה משפחה גדולה שנקראת העם היהודי. כלומר לי איכפת שאתה אחי למשפחה היהודית הגדולה לא תזיק לעצמך. עושה רושם שהאיכפתיות שלי תתקבל על ידך כדיכוי... אבל לא אני יהיה זה שיביא לך סוכרת, שחמת כבד או סרטן ריאות אלא אתה תעשה את זה לעצמך. סלח לי שאני מנסה להניע אותך מזה וחושב שגם המדינה צריכה להתערב כאשר אתה מתאבד בשם החירות!
דמוקרטיה היא בעצם פיקציה ותמיד הייתה פיקציה אם אתה תיתן לי עכשיו רשימה של מדינות דמוקרטיות אני מסוגל להוכיח לך שהן בעצם אינן דמוקרטיות. הבחירה שלנו לצערי היא בין הקומוניסטים לבין הלאומנים. ואם הבחירה היא בין קומוניסטים ללאומנים אז אני יקירי תמיד אלך עם הלאומנים
dark star^
תודה רבה שאתה פשוט דובר אמת, אני אישית רפובליקן אבל אני חושב שאני אחקור על הפאשיזם. עד עכשיו תמיד קידרתי פאשיזם הנאציזם ועכ'יו שאני יודע שיש הבדל אני אחשוב על זה