5 תשובות
אוף נכון הוא חמוד
זה לא שהוא עשה משהו רע כן? פשוט תחשבי שב7 כולם היו בסטרס ובלחץ ואף אחד לא הבין מה קורה ולא עידכן ודניאל היחיד שבאמת הרגיע תמיד אז התרגלנו אליו
אנונימית
שואל השאלה:
כן וואי גם מה הוא קשור שדניאל יותר לא דובר צהל הוא גם באמת חמודד
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אותו דבר עם אפי דרפין שעכשיו מעדכן אותנו לגבי הדברים עם איראן
לא בקטע רע להגרי כלום כמובן
אנונימית
כאילו אני מבינה מה את אומרת אבל זה באמת שונה זה היה לפחות בעיניי הרבה יותר מלחיץ זה היה חדש לנו כל המלחמה הזו ואף אחד לא תיפקד ורק כשהוא היה מדבר הרגיש כאילו יש תקווה
אנונימית