התחברות
הרשמה
מה הקטע של אנשים להתלונן על שירות של חנויות בפייסבוק?
2 במאי 2025, 17:19
תלונות
שירות
שירות לאומי
פרופיל
חוקים
3 תשובות
פייסבוק זה של זקנים לכן תביני אותם
ז
זרע מבוזבז.
לכי*
ז
זרע מבוזבז.
מה הבעיה
א
אוּטָה
באותו הנושא:
מה הקטע של כולם להתלונן על הזום?
משגע אותי אנשים שמתלוננים על יוקר המיחייה למרות שאין להם זכות להתלונן ועל מה להתלונן
הצעת חוק: אנשים שמצביעים ליכוד בבחירות לא יוכלו להתלונן כמה רע במדינה
אני מתקשר עכשיו להוט להתלונן על השירות הזבל שלהם (פירוט)
מה הקטע של חלק מהבנות ללבוש קצר וחשוף ואחרי זה להתלונן שקר להן?
אני לא מבינה את הקטע שאומרים שלתל אביבים אסור להתלונן ולהביע רגש בנוגע לאזעקה
מה הקטע של אנשים בטיקטוק לשתול עץ בשירותים "בשביל הלורקס"?
אנשים חולים בואו להתלונן (לא הכוונה לחולים נפשית)
*רק* אנשים מעל גיל 18, רצוי אנשים שעשו שירות לאומי (*לא שנת שירות*)
אם ראיתי גבר נכנס לשירותי נשים, אני יכולה להתלונן?
למה אנשים לא קולטים כשהם מקבלים מינוסים אינלכם למה להתלונן?