9 תשובות
כי לא תמיד יש אופציה אחרת קודם צריך לחפש משהו לפני שעוזבים
יעזבו ואז מה? ייפול שטרות מהשמיים?
לא תמיד יש עוד אופציות.
מסכימה זה סתם עושה אווירה רעה
לפעמים אנשים עובדים בעבודות שלא מתאימות להם כי הם צריכים כסף. לפעמים אין אפשרות לעזוב כי אולי לא נמצא עבודה אחרת אבל צריך כסף. לפעמים זאת פשוט האווירה בין העמיתים לעבודה אומרים את זה כדי להיות חלק, גם אם לא במודע (שזה נורא עצוב בעיניי- לא מתפשרת על עבודה שאני לא נהנית בה)
שואל השאלה:
בסדר, אז שיחפשו מקום אחר במקביל, אבל גם את זה לא עושים, העיקר להתלונן. כאילו שאני יכול לעשות משהו בנידון
בסדר, אז שיחפשו מקום אחר במקביל, אבל גם את זה לא עושים, העיקר להתלונן. כאילו שאני יכול לעשות משהו בנידון
אנונימי
נכון, אנחנו לא יכולים לשלוט באנשים אחרים, רק בפעולות שלנו
שואל השאלה:
ואני עובד בהייטק, סך הכל שכר טוב ותנאים טובים. אין מה להשוות למפעל
ואני עובד בהייטק, סך הכל שכר טוב ותנאים טובים. אין מה להשוות למפעל
אנונימי
אני התלוננתי הרבה על העבודה כשאני בעבודה, יש בזה משהו משחרר כשיש לך חברים שמבינים אותך ומרגישים אותו הדבר וזה כיף להתלונן ביחד.. בכל מקרה אתמול התפטרתי כי כבר נהיה לי קשה לסבול את זה.
באותו הנושא: