9 תשובות
כנראה יש שם בחור שהן אוהבות או משהו
צומי
אם הייתי סופר את כמות הפעמים שעשו לי תקטע של "באתי בלי ג'קט"
אנשים אוהבים להתלונן
מנסות לעשות ריז לבנים
שואל השאלה:
^^^^זה לא קשור לשום בחור הן מגיעות לכל מקום ככה
אנונימי
זה כדי להרשים אנשים וגם הן רוצות צומי נשמה
זה לא תמיד בשביל צומי ולא תמיד בשביל בנים
אני יתן דוגמא עלי אני לפעמים בחורף לא מתלבשת טוב שמה חולצה דקה יחסית ולא מעיל או גקט למה? כי מרגישה מכוערת עם גקט אני מרגישה שזה משמן אותי ב10 מידות אני מרגישה ענקית עם זה ושזה ממניך אותי ופשוט לא מחמיא לי וזה לא בשביל הבנים או צומי זה רק בשבילי בשביל להרגיש יפה עם עצמי אז כן לפעמים יעדיף לצאת מהבית עם סריג ושיושב עלי יפה ולקפוא מקור ולא לצאת עם מעיל ולהרגיש הכי מכוערת בחדר והביטחון שלי יהיה ברצפה
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל למה זה רק אצל בנות קיים?
אנונימי
צומי