3 תשובות
ראיתי את הסדרה גם אני לא הבנתי
גם הרייטיניג היה נמוך אז אחרי 20 פרקים ביטלו אותה ובסוף לא באמת היה ידוע במה היה מדובר
גם הרייטיניג היה נמוך אז אחרי 20 פרקים ביטלו אותה ובסוף לא באמת היה ידוע במה היה מדובר
אנונימית
שואל השאלה:
דיי לא נכון למהה ?
דיי לא נכון למהה ?
אנונימית
אם את מדברת בכללי מדובר על 2 חברות שאחת מהם עברה תאונה והפוגע ברח ,והחברה השנייה רוצה לגלות מי הפוגע ולנקום בו ,היא רק יודעת שהוא קשור לבית ספר של עשירים ,היא נרשמת ,מקבלת מלגה.
וחבורה של תלמידים עשירים יודעים שהיא מחפשת מי קשור לתאונה ויש להם קשר כלשהו .
אז היא עוברת ביריונות ,ונשבעת לנקום גם בהם על הדרך .
אבל רוב הסדרה הייתה על רומן בין הבחורה לאיזה אחד שגם החברה שעברה תאונה הייתה מאוהבת בו וגם ,התלמידה הראשית שהתעללה בה ..
וחבורה של תלמידים עשירים יודעים שהיא מחפשת מי קשור לתאונה ויש להם קשר כלשהו .
אז היא עוברת ביריונות ,ונשבעת לנקום גם בהם על הדרך .
אבל רוב הסדרה הייתה על רומן בין הבחורה לאיזה אחד שגם החברה שעברה תאונה הייתה מאוהבת בו וגם ,התלמידה הראשית שהתעללה בה ..
אנונימית