3 תשובות
בדרך כלל זה מקום ששומרים על פרטיות המטופל ולא יתנו לך מידע על אנשים אחרים שמגיעים לטיפול או הבחנה כל שהיא
מה זה חברים? היה נחמד אחלה לדבר עם האנשים.
היה דווקא ממד טוב לדבר עם אנשים שמבינים את ה"סוג" חשיבה שלך.
אני פשוט בוחר שלא יותר מדי להמשיך. עם אף בן אגם אני לא רוצה להיות "חבר".
זה פשוט ככה אני..
כן, הכרתי שם חברים טובים