3 תשובות
ללכת לפסיכולוג
אדישות זה לא טוב כמו שזה נשמע, אבל פסיכולוג או מדיטציות לעיתים קרובות ולקיחה בפופורצייה
לטייל, לראות את העולם, להיחשף לפילוסופיה ופסיכולוגיה, להכיר יותר את עצמך- את החסרות והיתרונות שלך.. להתנדב..