9 תשובות
שואל השאלה:
אשמח שתפרטו במה זה שינה
אשמח שתפרטו במה זה שינה
אנונימי
יש לי יותר פרופורציות בחיים מאז המלחמה
וואלה תאמת? לא.
אני פיתחתי לעצמי תפיסת חיים כזו שאני צריכה להודות כל מאית שניה שאני חיה ולדעת שזה לא מובן מאליו ולהודות להשם על זה.
פיתחתי את זה בערך לפני חצי שנה אבל המלחמה רק חיזקה את זה!!
להבין שבאותו מצב אם לא הייתה את המסיבה אז הטבח היה בעיר שלי זה לא נתפס!!
במפות של המחבלים העיר שלי רשומה!!
זה לא נורמאלי, נס פשוט נס שהם לא הגיעו לפה ומודה על זה שאני חיה.
אני פיתחתי לעצמי תפיסת חיים כזו שאני צריכה להודות כל מאית שניה שאני חיה ולדעת שזה לא מובן מאליו ולהודות להשם על זה.
פיתחתי את זה בערך לפני חצי שנה אבל המלחמה רק חיזקה את זה!!
להבין שבאותו מצב אם לא הייתה את המסיבה אז הטבח היה בעיר שלי זה לא נתפס!!
במפות של המחבלים העיר שלי רשומה!!
זה לא נורמאלי, נס פשוט נס שהם לא הגיעו לפה ומודה על זה שאני חיה.
אנונימית
חוץ ממזל רע כלום
כן, התחלתי באמת להעריך כל רגע שאני חיה
כן
כן לגמרי ...ולא לטובה
באותו הנושא: