4 תשובות
לדעתי אין חיים אחרי המוות ואם אתה חי בשביל אנשים אחרים אתה לא חי
גם וגם
החיים מלאים באשליות אז לא מעניין אותי אם אני משמעותית ,גם לא לעצמי
השאיפה היא תמיד להיות משמעותי לאחרים
אחרת לא אצליח להיות משמעותית לעצמי