6 תשובות
לבנות ביטחון עצמי
ולשים פס
(אבל לא יותר מדי)
להבין שאם לא תעשי משהו הם ימשיכו עם זה.
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את עצמי
מעריכה את עצמי הכי עולם
אבל קשה לי להגן על עצמי ליד זרים

רק ליד קרובים
אנונימית
להתחיל לאהוב את עצמך ולהעריך את מי שאת, את המקום שלך במרחב, את החשיבות שלך, ומשם הרבה יותר קל לפתח עמוד שדרה כי יש לך ערך עצמי וכבוד עצמי
אהבה שלי תקשיבי, שאת מעריכה את עצמך אז את גם בחשיבות עליונה, ובאופן אקטיבי פועלת ומראה את זה שאת מכירה בערך שלך
את לא נותנת לאנשים לדרוך עלייך אם את יודעת שאל שווה הרבה יותר מזה ואין חשש להגן על עצמך כי את יודעת שאת מספיק חשובה בשביל זה ולאף אדם אין את המקום להתייחס אלייך חרא
ביטחון