16 תשובות
כןכןכןכןכן
צריך כמה שיותר
לא כדאי
אנונימית
אין טעם בהפגנות,
אם אלוקים ירצה שהרופרמה תעבור - היא תעבור.
אם אלוקים ירצה שהיא לא תעבור - היא לא תעבור.

הממשלה את ההשתדלות שלה עשתה,
עכשיו צריך לראות מה רצון אלוקים.
שואל השאלה:
^הממשלה ממש לא עשתה את ההשתדלות שלה,היא הייתה צריכה להעביר את זה במושב החורף
לא. יהיה רועש ויהיו מלא אנשים וצפוף.
^^לא מסכים,
האדם צריך לעשות השתדלות רצויה,
אבל הוא צריך לחפש את השתדלות הקלה ביותר כי בסופו של דבר הכול בידיו של הקדוש ברוך הוא והכל מתנהל על פי הסדר שהקדוש ברוך הוא קבע,
אז הממשלה עשתה את השתדלות שלה, העבירה כמה חוקים בקריאה טרומית בקריאה ראשונה.. מפה הכול בידי אלוקים
^^כן, כמו בכל הפגנה..
לול הממשלה רק הורסת. ממש לא עשתה שום השתדלות אלא להפך.^^
שואל השאלה:
^את מתנגדת רפורמה?
אין לי דעה פוליטית, אבל אני מתנגדת הפגנות. זה סתם חוסם כבישים, האוזניים כואבות וזה רועש מאוד ואין לזה שום השפעה.
*נערה חייכנית*

לא הבנתי אם את הבנת בכלל למה התכוונתי.
ודרך אגב כל ממשלה הורסת, ולמה את הולכת להפגין נגד ביטול עילת הסבירות? הרי אהרון ברק אמר שהוא בעד ביטול עילת הסבירות, לא שמעת?
אם אנשים לא יפגינו הממשלה תדע שהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה בגלל תגובת האזרחים. ואומרת את זה בתור אחת שלא הולכת להפגין וגם מתבאסת מהחסימות.
שואל השאלה:
^אני מדבר על ההפגנה בעד הרפורמה