8 תשובות
שואל השאלה:
בת כמעט 15^^
אנונימית
אולי תמצאי משפיעה?
^כן ממליצה לך גם, היא תוכל הכי להכווין אותך ולעזור לך לפי מה שמתאים לך, היא תכיר אותך ותעזור באופן אישי.
אוייש עזבי אותך הגדרות באמת חבל שסתם תושפעי מהחיצוניות. פשוט תתחילי לשמוע שיעורים בתניא ותראי איך זה זורם לך.
אנונימי
לא חייב להיות משיחית.
אין חוקים בזה.
אני חבדניקית, אם תרצי תפני בפרטי ❤
בגדול פשוט תלכי להתוועדויות של חב"ד, תתחברי לתאריכים, לשושלת רבנים, תקראי ותלמדי עליהם.
תתחילי לכתוב לרבי, לנהוג מנהגים של חב"ד אם יש לך אפשרות.
אבל לאט לאט מהממת, בקצב שלך..
בת כמה את?
קודם כל לכתוב לרבי.
מציעה שתתחילי לשמוע שיעורים, תניא וחסידות
משם להמשיך לחתת
אולי ללכת לכל מיני דברים שחבד עושים, או להצטרף לבנות חבד או אחןת
בתור מישהי שגדלה חבדניקית אני אגיד לך שיש חבדניקים ממש שונים
יש משיחיסטים (שמאמינים שהרבי הוא מלך המשיח) ויש כאלה שלא
ממש לא כולם משיחיסטים

אפשר להאמין בחוכמתם ותורתם של הרבנים בלי להביא את הרבי לסטטוס משיח (:
אני נגיד אף פעם לא הייתי משיחיסטית

בהצלחה❤❤
העיקר שתרגישי שלמה עם האמונה שלך
אבל עדיף להיות ציונות דתית