18 תשובות
כן, מבחינתי האישית יש דת אחת.
כל אחד ומה שהוא מאמין
אנונימי
לא, תיהני
יהודי משיחי מבחינתי זה רע ונוצרי זה גם לא טוב אם את מתנצרת אבל אם את נולדת נוצרית זה אחלה
יש לי אנטי מאוד גדול לדתות האברהמיות אבל תהיי מה שבא לך...
לא
כל אחד ומה שהוא מאמין בו
אבל אני חושבת שכמעט כל דת יכולה להיות רעה אם עוקבים אחרי החוקים שלה בעיוורון בלי לשים לב שפוגעים באנשים אחרים
כל עוד יש מודעות הכל בסדר
קודם כל.. זה לא משנה שהיהודי "ממיר את דתו"- זה לא תקף והוא תמיד ישאר יהודי.
וגם מה בדיוק אתם מותאים בישו? זה רק בישו או שאתם מאמינים גם בנצרות?
השאלה היא לא על המרת דת...
אני יודעת, היו פה איזכורים של זה בתשובות וגם שאלתי אם הם מאמינים בישו או בנצרות? מה העניין שם
בחיי לא אכפת לי
להאמין בדת שרצחה מליונים מהעם שלך זה רע לדעתי.
כן כי זה שקר
אנונימי
לא ממש.
^^^^
ואם יגידו לך שהיהדות זה שקר?
^^^
רק לוודא, אתה יודע מהי ההגדרה של יהודי משיחי?
לדעתי האישית לא
אממ כן..
לאדם יהודי זה רע. אבל אם מישהו נולד נוצרי זה לא רע שהוא כזה, אבל זאת פשוט לא הדרך
באותו הנושא: