24 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בסניפים האלו
אבל אני כן רוצה להכיר קצת מה זה בנים, עם בעלי זה יהיה הקשר הזוגי הראשון זה ברור^^
אני לא בסניפים האלו
אבל אני כן רוצה להכיר קצת מה זה בנים, עם בעלי זה יהיה הקשר הזוגי הראשון זה ברור^^
אנונימית
בת כמה את ?
שואל השאלה:
16^^
כן, זה לא צריך להיות נגד ההלכה^
16^^
כן, זה לא צריך להיות נגד ההלכה^
אנונימית
את בת 16 ואת רוצה עם ההלכה אז אסור לך לדבר עם בנים שלא לצורך וגם אסור לך לגעת בגבר
אין בעיה אבל היא בעצמה אמרה שהיא לא רוצה שזה יהיה נגד ההלכה
שואל השאלה:
אסור נגיעה, מה הבעיה לדבר עם בנים?
אסור נגיעה, מה הבעיה לדבר עם בנים?
אנונימית
אסור שלא לצורך נשבע לך
שואל השאלה:
חח אסור להישבע גם
חח אסור להישבע גם
אנונימית
סליחה נודר
שואל השאלה:
אוקיי, הקטע הוא שאם אני שמה לעצמי קו אדום אני גם אעמוד בו
גם אסור ^
אוקיי, הקטע הוא שאם אני שמה לעצמי קו אדום אני גם אעמוד בו
גם אסור ^
אנונימית
אגב הייתי מת להיות הידיד שלך אבל שלוש בעיות א' אסור ידידה ב' אני משוגע על חבדניקים ג אני לא בגיל שלך
שואל השאלה:
לך אין קשר עם בנות?
ואין לי מושג למה קבעת שכולם טיפשים ולא אנשי שיחה אבל בסדר^^
נחמד לשמוע^
לך אין קשר עם בנות?
ואין לי מושג למה קבעת שכולם טיפשים ולא אנשי שיחה אבל בסדר^^
נחמד לשמוע^
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי , הבנתי אותך^
אוקיי , הבנתי אותך^
אנונימית
אני חושבת שאין צורך שיהיו ידידים או קשר עם בנים בגיל הזה
בעזרת השם יגיע הזמן שלך להכיר את בעלך ולהתחתן
זה הכי יפה כשזה הקשר הראשון
בעזרת השם יגיע הזמן שלך להכיר את בעלך ולהתחתן
זה הכי יפה כשזה הקשר הראשון
אסור לכתוב לבת לילט אם היא לא אשתך אתה גוי של השולחונורוח
לא אם את שלמה עם זה שאין לך חבר בגלל שאת מאמינה בדרך האידיאולוגית שלך אז כל הכבוד לך מקנא בך
שואל השאלה:
אתה דתי?^^
אתה דתי?^^
אנונימית
בוודאי שזה אסור
אגרות משה אבן העזר ד ס
אגרות משה אבן העזר ד ס
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
אל תדאג ב"ה אני זוכה ללמוד המון ושואף בעז"ה לסיים את הש"ס כמה שיותר מהר!
אבל לאחר כל מיני אירועים שקראו והשגחה פרטית מטורפת הבנתי שחלק מייעודי בעולם זה זיכוי הרבים ולחזק אנשים ולכן חשוב לי להשקיע בזה זמן!
צריך לזכור שהלימוד תורה ואמונה שאדם לומד שלא ישאיר את זה רק אצלו אלא יפיץ את זה הלאה!
תודה!
לאחרונה הייתי הרבה כאן בגלל השלמות שהייתי צריך לעשות לאחר ניתוק של 50 יום מהאתר.
תודה רבה!
שיהיה לך בהצלחה רבה בעז"ה!
אבל לאחר כל מיני אירועים שקראו והשגחה פרטית מטורפת הבנתי שחלק מייעודי בעולם זה זיכוי הרבים ולחזק אנשים ולכן חשוב לי להשקיע בזה זמן!
צריך לזכור שהלימוד תורה ואמונה שאדם לומד שלא ישאיר את זה רק אצלו אלא יפיץ את זה הלאה!
תודה!
לאחרונה הייתי הרבה כאן בגלל השלמות שהייתי צריך לעשות לאחר ניתוק של 50 יום מהאתר.
תודה רבה!
שיהיה לך בהצלחה רבה בעז"ה!
סניף?
שואל השאלה:
אוף אני מרגישה שאני אשכרה מפסידה את הנעורים שלי, אבל תודה לכם
אוף אני מרגישה שאני אשכרה מפסידה את הנעורים שלי, אבל תודה לכם
אנונימית
אני חייב לציין שאע"פ שאני בן אני ממש מבין אותך זה לא קל ללכת צנוע ולשמור נגיעה במיוחד כשאת רואה הרבה כאלו שלא שומרות וזה לא מוזר בכלל שזה קשה אלא זה מאוד הגיוני(גם לי זה לא קל) אבל אני אומר לך ואני למדתי את הנושא הזה לעומק שמי ששומר רק ירוויח ואח"כ ממש ישמח שהוא שמר וככל שתשמרי יותר את תרוויחי יותר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא!
שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה.
ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל
1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד)..
2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים!
3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואת מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה.
לא להיות עם חבר:
אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה!
לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור.
אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה.
ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל
1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד)..
2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים!
3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואת מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה.
לא להיות עם חבר:
אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה!
לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור.
אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
גבר באמא שלך מה זה המגילות האלה ??
באותו הנושא: