7 תשובות
סותרות.
לא חושב שזה סותר בכלל
^^אתה מכיר את ההשקפות של חבד ושל דתיים לאומיים?
אם נעזוב רגע את התיאוריה, הערכים, הגישה, (והציונות), כל הדברים האלו מובילים אוטומטית לאורח חיים אידאלי מסויים של כל זרם
והאורח חיים האידאלי של חבד שונה מאורח החיים האידאלי של דתיים לאומיים

אפשר להיות משהו אחד ולהתחבר מאוד לדבר השני אולי, אבל אי אפשר להיות באופן מלא גם וגם
ההשקפות סותרות.
כשלמדתי בבית ספר חבד הביאו לנו פאקניג הרצאה על למה הדתיים הלאומים טועים, לפני יום העצמאות.

עכשיו, יש הרבה אמונות משיקות, בעיקר בפועל יותר מאשר בתיאוריה וחבד ודתיות לאומית בדרך כלל מסתדרות מהמם ביחד, אבל אי אפשר להיות גם וגם
אנונימית
סותר בציונות
לשים כובע זה לא להיות חבדניק, ולא לשים כובע זה לא להיות דתי לאומי.
מעבר לכך, התניא זה לא תורה או משהו, זה לא המקור היחיד להתנהלות כחבדניק
אנונימית
לא סותר. התניא לא כותב לשים כובע
אנונימי