4 תשובות
100.1
100000
כולם
אומה עמלקית. בוודאי שיש שם גם אנשים שבאופן פרטי הם אנשים הגונים, אבל זו לא הסוגייה כאן.
הקולקטיב הפולשתיני (לא רק בעזה!) הוא קולקטיב שהמהות שלו היא עמלקית. כל אחד מהפרטים, ברגע שהוא מתחבר לזהות הקולקטיבית הזו, הוא עמלק. גם אם כשהוא במוד פרטי הוא יכול להיות הגון.
הקולקטיב הפולשתיני (לא רק בעזה!) הוא קולקטיב שהמהות שלו היא עמלקית. כל אחד מהפרטים, ברגע שהוא מתחבר לזהות הקולקטיבית הזו, הוא עמלק. גם אם כשהוא במוד פרטי הוא יכול להיות הגון.
באותו הנושא: