7 תשובות
עברה השפלה!!
לא
יש אבל עוד סיכוי
קטן
אבל יש
טיפה טיפה
כרגע לא
N11
שואל השאלה:
אוף איזה באסה
אנונימית
באסה? שלא יעברו אמן גבי לסקי וגלאון יחד עם מוסי וגולן חלאות אדם