25 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
הל נהה
חד משמעית לא.
אמ את האמת זה תלוי
תקשיב אל תצאו עלי
אני לא צריכה שצריך לעזור להם או משהו ושאנחנו רעים ושיט כזה.
אבל יש כאלה שנולדו לזה..
תקשיב אל תצאו עלי
אני לא צריכה שצריך לעזור להם או משהו ושאנחנו רעים ושיט כזה.
אבל יש כאלה שנולדו לזה..
אנונימית
שואל השאלה:
וואו הגבת אצלי את תשובה ה10,000^^
וואו הגבת אצלי את תשובה ה10,000^^
אנונימי
למה לא? אתה באמת שואל? הם חטפו ורצחו את אנשים מהעם שלך? למה שיהיה לי אכפת מהם? הם רוצים שכולנו נמות
שואל השאלה:
אבל העזתים לא רצחו ישראלים זה רק חמאס
אבל העזתים לא רצחו ישראלים זה רק חמאס
אנונימי
תראה אפילו מי החזיק בחטופים שחזרו לפני כמה ימים. לא החמאס , עזתים
^^^הם מחביאים את החטופים שלנו בבתים שלהם ומשתפים פעולה עם הכל
שואל השאלה:
חמאס הכריח אותם כנראה... איים עליהם...
חמאס הכריח אותם כנראה... איים עליהם...
אנונימי
שואל השאלה:
אם אנחנו רוצים שהם ימותו והם רוצים שאנחנו נמות אז במה אנחנו שונים?
אם אנחנו רוצים שהם ימותו והם רוצים שאנחנו נמות אז במה אנחנו שונים?
אנונימי
שואל השאלה:
מה האש שלי את לא אוהבת שאלות של שמאלנים שמתים שהמדינה הזאת תחרב?
מה האש שלי את לא אוהבת שאלות של שמאלנים שמתים שהמדינה הזאת תחרב?
אנונימי
שואל השאלה:
זה מבדר תהנו קצת מהקומיות
זה מבדר תהנו קצת מהקומיות
אנונימי
שואל השאלה:
נו אבל תרחמו עליהם הם רק ילדים :((
נו אבל תרחמו עליהם הם רק ילדים :((
אנונימי
שואל השאלה:
אמן
אמן
אנונימי
שואל השאלה:
יאפ
יאפ
אנונימי
שואל השאלה:
איתן עם איזה סוג מהפציץ הכי היית רוצה לעבור מעל עזה ולקלח אותה?
איתן עם איזה סוג מהפציץ הכי היית רוצה לעבור מעל עזה ולקלח אותה?
אנונימי
שואל השאלה:
אה אתה לא מחובר איף
אה אתה לא מחובר איף
אנונימי
שואל השאלה:
אבל f-35i זה לא מפציץ, אני מדבר על כלים כמו b-2 spirit, b-52, b-1 וכו
אבל f-35i זה לא מפציץ, אני מדבר על כלים כמו b-2 spirit, b-52, b-1 וכו
אנונימי
לא
שואל השאלה:
לא אמרתי שיש לנו שאלתי עם איזה מפציץ הכי מתחשק לך מה זה משנה, אין גבולות!
לא אמרתי שיש לנו שאלתי עם איזה מפציץ הכי מתחשק לך מה זה משנה, אין גבולות!
אנונימי
שואל השאלה:
יפהה יש לך טעם טוב!
תהיתי לעצמי אם באמת תלך על הכלי הכי כבד שאיתו אפשר לפרק את הרצועה בצורה הכי אולטימטיבית
יפהה יש לך טעם טוב!
תהיתי לעצמי אם באמת תלך על הכלי הכי כבד שאיתו אפשר לפרק את הרצועה בצורה הכי אולטימטיבית
אנונימי