19 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימי
כי אף אחד לא רוצה אותם וזה לא אפשרי ביוקרטית
שואל השאלה:
אבל קטאר פרו פלסטינית ואם הם מעבירים לחמאס סיוע אז שיקבלו את העזתים במקום
אנונימי
אבל זה כמעט שני מיליון שאין להם מה לעשות איתם , שום מדינה לא רוצה אותם יש הבדל בין לתמוך כלכלית לבין לקבל אותם למדינה שלך
שואל השאלה:
נכון, אבל זאת הדרך היחידה שבה לא יהיה טרור מהרצועה
אנונימי
יופי שזאת הדרך אי אפשר לעשות את זה
בדיחה טובה.
לא, בגלל שהרעיון הזה פשוט לא עובר את מבחן המציאות.
הם אוהבים להיות פרו פלסטינים מרחוק. אף אחד לא רוצה את הבעיה הזאת אצלו בחצר.
זה לא מעשי.
כאילו מספרית.
שני מליון איש זה ממש הרבה.
אין לך דרך פיסית להעביר אותם לשום מקום אם הם לא ילכו מרצונם החופשי.
זה לא רעיון טוב כי אנחנו לא יכולים להעביר 2 מיליון אנשים
וגם קטאר לא יקבלו אותם
לקטאר אין בעיה לתרום להם כספים, כל עוד הם רחוקים מהם
זה לא יעבוד.. קטאר לא תקבל 2 מיליון אנשים סתם ככה והעזתים לא ירצו לעזוב. אם הפלסטינים היו רוצים לעזוב הם היו עוזבים מזמן, הם מרגישים תחושת שייכות לארץ הזאת ונשארים פה כי הם מאמינים שיום אחד תהיה מדינת פלסטין. עבורם לעזוב זה לוותר על הארץ שלהם אז הם נשארים פה.. זה לא כל כך שונה מהישראלים בקטע הזה
תודה על הרעיון איך לא חשבנו על זה עד עכשיו
זה לא ריאלי בעליל.
אף אחד לא רוצה אותם..
להעביר את כל הפלסטלינים לצפון קוריאה או קונגו או תימן
לדעתי לא
לא אף אחד לא רוצה אותם