6 תשובות
איך אפשר בדיוק לרצוח עשירית אדם?
לתקוע בו סכין ואז שעוד תשעה אנשים יתקעו בו סכין אז לך תדע מי מהן באמת הרגה אותו?
סורי, אבל כל העשרה אשמים ברצח.
לתקוע בו סכין ואז שעוד תשעה אנשים יתקעו בו סכין אז לך תדע מי מהן באמת הרגה אותו?
סורי, אבל כל העשרה אשמים ברצח.
שואל השאלה:
^
מישהו שאשם באופן עקיף ברצח
^
מישהו שאשם באופן עקיף ברצח
זה מעיד על חוסר יכולת להוכיח אמיתות וכנראה נובע מ'כשל הביניים' (arguement to moderation), לפיו האמת היא איפשהו באמצע ולכן תמיד משתנה.
כמובן שהאמת היא אחת ולא שתיים או שלושה לכן או שאדם רוצח או שהוא לא רוצח אין דבר כזה 10\1 רוצח.
כמובן שהאמת היא אחת ולא שתיים או שלושה לכן או שאדם רוצח או שהוא לא רוצח אין דבר כזה 10\1 רוצח.
שואל השאלה:
תודה, ממש מעניין ההסתכלות שיש מושג רק שחור ולבן בתחום הזה.
אבל מבחינתי כל מי שגרם לרצח, הוא שותף לרצח.
החלוקה היא באמת דבר קצת מחודש, ולכן שאלתי
תודה, ממש מעניין ההסתכלות שיש מושג רק שחור ולבן בתחום הזה.
אבל מבחינתי כל מי שגרם לרצח, הוא שותף לרצח.
החלוקה היא באמת דבר קצת מחודש, ולכן שאלתי
זה תמיד 'שחור ולבן'. או שמישהו ביצע פעולה כלשהי, או שהוא לא ביצע אותה.
אם אתה שותף לרצח, אז אתה שותף לרצח.
אם אתה שותף לרצח, אז אתה שותף לרצח.
בהצלחה להוכיח שמישהו הוא אשם בדיוק 1/10 ברצח, זה לא פשוט לא נשמע פרקטי במיוחד, חוץ מזה שלרוצח מישהו ולפגוע בו ברמה של 1/10 אלו שני עבירות שונות לגמרי לכן לחבר 10 מקרים למקרה אחד זאת פשוט טעות