6 תשובות
15
13
15
בהצלחה
יהיה טיפה קשה
ולפי מה שהבנתי ה13 סבבה למחיר
יהיה טיפה קשה
ולפי מה שהבנתי ה13 סבבה למחיר
15 אין סיבה לקנות 13 ב2025
את הדגם החדש ולא רק בגלל התקדמות טכנולוגית.
בגלל שאי אפשר לדעת כמה זמן הטלפון נשמר במחסן ולסוללה יש תאריך ייצור ותאריך תוקף, היא מתיישנת אפילו אם לא משתמשים בטלפון.
בגלל שאי אפשר לדעת כמה זמן הטלפון נשמר במחסן ולסוללה יש תאריך ייצור ותאריך תוקף, היא מתיישנת אפילו אם לא משתמשים בטלפון.
באותו הנושא: