4 תשובות
שואל השאלה:
לעבור?תכתבו יתרונות וחסרונות
לעבור?תכתבו יתרונות וחסרונות
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה זה כן ישן אבל לא כזה נורא כל עוד זה עובד
שואל השאלה:
יש לך אייפון?
יש לך אייפון?
אנונימית
תלוי איזה טלפון יש לך עכשיו אבל מה שאני יכולה להגיד זה שבסמסונג בגלל זאת רגילה יהיה לך יותר קל ובאייפון יותר קשה כי יש מלא דברים וזה אבל לא יודעת גם אני רוצה לעבור (יש לי 22 אולטרה)
אנונימית
באותו הנושא: