9 תשובות
זה סבבה אבל באייפון 12 המצלמה יותר טובה ואם את באמת רוצה אייפון אז תחכי כי עוד חודשיים שלוש יוצא אייפון 14 בישראל
ה13 מעולה
תתחדשי!
אם את כבר קונה תקני את אייפון 13
שואל השאלה:
ה13 עולה 2800 וה13 פרו 3500...
אנונימית
את ה13 או 11
יש לך כסף בשביל זה ,את יכולה לקנות ביד שניה יש שם אחלה פלפונים
13 פרו
הוא מצויין
11 או 13
חכה ל14 פרומקס