18 תשובות
חדמש כן
אם את רוצה אז כן
בעיניי כן
זה שונה אבל אם את רוצה בשביל מצלמה אז עדיף איפון
כןן
לא
לי יש אייפון 14 והסוללה נגמרת ממש לאט וממליצה לך ממש
אני עם אייפון 13 והסוללה שלי נגמרת די לאט
תקשיבי תעברי זה שווה את זה
תקשיבי תעברי זה שווה את זה
כן אני גם עברתי מסמסונג לאייפון אין לי ממש שינוי חוץ מהמוזיקה והסוללה נשארת לי מהר יותר
כן !!
שואל השאלה:
איזה אייפון כדאי?? הכי חשוב לי כמו שאמרתי מצלמה וסוללה שמחזיקהה
איזה אייפון כדאי?? הכי חשוב לי כמו שאמרתי מצלמה וסוללה שמחזיקהה
אנונימית
כן
אם אתה או את רוצה טלפון שמצלם איזה 50 תמונות בשנייה אגב אפל הודיעו על זה שהטלפון מצלם ויש לו חיישן שמהבהב כל איזה מאית שנייה שסורק הכל אז אם את/ה רוצה טלפון שעוקב אחריך כן אם את/ה רוצה טלפון חסין נפילות עדיף סמסונג
כןן ((:
לא ממש המצלמה של אייפון לא באמת יותר טובה משל סמסונג או משל גוגל במקרה הזה אלא פשוט המערכת מאוד שונה ואני מאמין שאת גם משתמשת בטלפון ברמה נמוכה של סמסונג ולא במכשירי פרימיום אז ההשוואה מן הסתם תהיה לטלפון שעולה יותר אם תשווי את ה-s24 חדש לאייפון 15 החדש אני חושב שסמסונג ואפילו תנצח יש לה זום של כפול שלוש גם בדגמים הבסיסיים של סדרת האש והמערכת של סמסונג גם מאוד שונה מהסדרות הנמוכות שלה לסדרות האס והזי נקודה את גם יכולה לקנות את פיקסל שזה גם טלפון מטורף יותר זול משתיהם אבל עדיין מביא ביצועים מאוד טובים ובאמת אפשר להחשיב אותו כטלפון פרימיום והוא מרגיש ככה.
שואל השאלה:
אני עם s21 כרגע
אני עם s21 כרגע
אנונימית
אז בתכלס ההבדלים באיכות לא יהיו גדולים, כן יהיה הבדל בסטייל.