9 תשובות
אל תעברי, סמסונג איכותי רצח
לא קשה אבל לוקח זמן להתרגל,כן.
לא קשה, בעיניי אייפון זאת רמת חיים אחרת :)
אני כל החיים שלי עם סמסונג.
הוא מחזיק מלא זמן, אני מכירה מלא שהאייפון שלהם מת אחרי חצי שנה שנה גג
אני מכיר מישהו שהיה עם אייפון 4 שנים וזה עדיין עבד הוא החליף רק בגלל השינויים
אפילו מומלץ
לא קשה. רצוי
החיים שלך ישתנו לטובה לדעתי
לא, כן.
לא קשה
לא כדאי