9 תשובות
אל תעברי, סמסונג איכותי רצח
לא קשה אבל לוקח זמן להתרגל,כן.
לא קשה, בעיניי אייפון זאת רמת חיים אחרת :)
אני כל החיים שלי עם סמסונג.
הוא מחזיק מלא זמן, אני מכירה מלא שהאייפון שלהם מת אחרי חצי שנה שנה גג
הוא מחזיק מלא זמן, אני מכירה מלא שהאייפון שלהם מת אחרי חצי שנה שנה גג
אני מכיר מישהו שהיה עם אייפון 4 שנים וזה עדיין עבד הוא החליף רק בגלל השינויים
אפילו מומלץ
לא קשה. רצוי
החיים שלך ישתנו לטובה לדעתי
החיים שלך ישתנו לטובה לדעתי
לא, כן.
לא קשה
לא כדאי
לא כדאי
באותו הנושא: