10 תשובות
זה מה שאכלת כל היום?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אולי אבל מה שכן זה מאוד לא בריא ואת צריכה לאכול יותר מזה אם את רוצה לרדת את יכולה לעשות אימונים ותזונה טובה ואז תקבלי תוצאות טובות
אמ ממש לא כדי לרדת במשקל צריך לאוכל אוכל אפשר של בקלוריות אבל עם חלבון תאכלי קוטג' יוגורט פרו גבינות תשלבי עם ירקות ופחמימה אבל מה שאכלת זה כלום תשלבי את זה עם ספורט ותראי תוצאות
זה לא יעזור לך לרדת במשקל בגלל שאת לא מזינה את הגוף שלך במספיק אנרגיה ובסוף זה נותן את התוצאה ההפוכה מירידה במשקל
שואל השאלה:
אי אפשר בלי ספורט?
אנונימית
אפשר גם בלי אבל זה תהליך ארוך יותר
אני חושבת שאת צריכה מישהו מקצועי בשביל זה שמבין בתזונה והכל את יכולה לנסות דיאטנית וגם יש אימונים ביתיים שאת יכולה לעשות ממש קליל חמש דקות לוקח וזה עדיף מאשר לאכול כלכך מעט
מבחינה כלשהית כן זה יגרום לך לרדת במשקל בגלל חוסר בקלוריות אבל זה סופר לא בריא, עדיף לשלב ספורט עם תוכנית אוכל מסודרת בשביל לקבל מספיק אנרגיה ומספיק חלבון
לא אכל היום כמעט שכלום תאכלי שלוש ארוחות בריאות מאוזנות טעימות תהיי בגירעון קלורי אם את רוצה שרירים אז גם להתאמן ולבחון ולהצמיד בהצלחהב