28 תשובות
מה קשור מצרים יש שלום איתם
לא היה ואנחנו יותר חזקים ממצרים
יא בויה איזה מחשבות
זה טבעי הכל בסדר אבל הכל טוב אלוהים שומר עלינו ויש לנו את החיילים המלאכים שלנו
מאיפה הבאית את מצרים ומי הם בכלל הטנק שלהם זה גמל והכדור זה הרוק שלו
שואל השאלה:
הם פורסים מלא כוחות בגבול ועושים תמרונים כבר חודשים ^^
הם פורסים מלא כוחות בגבול ועושים תמרונים כבר חודשים ^^
אנונימי
הולכים לכסח להם את הצורה
תתכונני לחופשה בסיני
תתכונני לחופשה בסיני
אממ זה באמת מפחיד כי מצרים מאיימת אבל השם שומר (:
שואל השאלה:
חחח אם הייתם יודעים, הם אחד מהצבאות הכי חזקים בעולם
חחח אם הייתם יודעים, הם אחד מהצבאות הכי חזקים בעולם
אנונימי
מכל המדינות שנגדנו דווקא מצרים מפחידה אותך?
שואל השאלה:
למה צריך מלחמות כל הזמן אוף
למה צריך מלחמות כל הזמן אוף
אנונימי
עשיו שונא ליעקב
מצרים לא יכולים עלינו מבחינה צבאית , הם מדינה בבעיות כלכליות קשות , והם תלויים כמונו בארצות הברית בהרבה דברים.
הם בחיים לא יעזו לפתוח איתנו מלחמה ,בטח שטראמפ נשיא ארצות הברית.
הם בחיים לא יעזו לפתוח איתנו מלחמה ,בטח שטראמפ נשיא ארצות הברית.
מה שיהיה יהיה.. תחיה את חייך
יש לנו פצצות גרעיניות...
הכל בסדר חברים בואו נשמור על קור רוח הרי אנחנו צבא מאוד מאוד מאוד חזק ואנחנו גם ככה כבר נלחמים בצורה מדהימה נגד האויבים
אז אנחנו נפתח להם את האמ אמ אמא שלהם נכבוש את סיני ונעשה חופשה וצלילות במדבר סיני
אז אנחנו נפתח להם את האמ אמ אמא שלהם נכבוש את סיני ונעשה חופשה וצלילות במדבר סיני
שואל השאלה:
האמנם? אף פעם לא אישרנו שברשותנו נשק אטומי
האמנם? אף פעם לא אישרנו שברשותנו נשק אטומי
אנונימי
הכל זה במפעל לכיסאות כתר
תכלס כן אם הם יתקפו יהיה לנו תירוץ לכבוש את סיני, אני לא בעד כבישות סתם ככה אבל אם הם תוקפים אז לפחות נרחיב את השטח שלנו
אנונימי
אני מקווה שהם יפתחו במלחמה זאת תהיה הזדמנות פז מבחינתו להרחיב את השטח שלנו , ולהעביר את הפלסטינים לסיני , כדאי שיקימו מדינה פלסטינית שם.
זאת האופציה היחידה להיפטר מהפלסטינים
זאת האופציה היחידה להיפטר מהפלסטינים
אנונימי
יש לישראל 80 פצוות אטום^^^
אנונימי
94 על פי מקורות זרים
שואל השאלה
יש לנו, וכולם יודעים את זה, יש הוכחות שבנינו כור ביחד עם צרפת, ומודיעין אמריקאי ושל עוד מדינות אישרו שזה הצליח, זה למה יש גם הערכה לזה שיש לנו בערך 80-100 פצצות גרעיניות
יש לנו, וכולם יודעים את זה, יש הוכחות שבנינו כור ביחד עם צרפת, ומודיעין אמריקאי ושל עוד מדינות אישרו שזה הצליח, זה למה יש גם הערכה לזה שיש לנו בערך 80-100 פצצות גרעיניות
שיתקפו. נשחרר את סיני ותעלת סואץ
היי אנונימי מה שלומך?
ראיתי כי כתבת שאתה בחרדה במידה ועתידה להיות מלחמה עם מצריים וכולנו נמות.
במצב הביטוחני של היום בישראל, הפחד והחרדה ממלמחות הינו לגיטימי והוא קיים אצל רבים.
במידה ותרצה להרחיב ולשתף על העניין, אשמח ונחשוב יחד על ההתמודדות שלך.שמי הילה ואני מתנדבת בעמותת עלם עמותה המלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. תוכל לפנות אלי בפרטי או בכל פלטפורמה חברתית אחרת בה אנו נמצאים כגון טיקטוק.
ראיתי כי כתבת שאתה בחרדה במידה ועתידה להיות מלחמה עם מצריים וכולנו נמות.
במצב הביטוחני של היום בישראל, הפחד והחרדה ממלמחות הינו לגיטימי והוא קיים אצל רבים.
במידה ותרצה להרחיב ולשתף על העניין, אשמח ונחשוב יחד על ההתמודדות שלך.שמי הילה ואני מתנדבת בעמותת עלם עמותה המלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. תוכל לפנות אלי בפרטי או בכל פלטפורמה חברתית אחרת בה אנו נמצאים כגון טיקטוק.
קישורים מצורפים:
"החזקים בעולם"
היי לך,
נשמע שהחשש הזה מעיק עליך מאוד, ותחושת חוסר הוודאות יכולה להיות מתישה. אולי זו הדרך של הנפש שלך לנסות להתמודד עם המצב.
אולי תוכל למצוא רגעים קטנים של שלווה- שיחה עם אדם קרוב, פעילות מרגיעה או תרגול נשימות שיעזרו לך להרגיש יותר בשליטה. גם הפחתת חשיפה לחדשות יכולה להקל מעט.
אם התחושות האלה כבדות מדי, אנחנו בעמותת סה"ר כאן להקשיב ולעזור. אתה מוזמן לדבר איתנו בצ'אט באתר או בווטסאפ 055-9571399.
שולח לך חיבוק חם והמון כוחות,
מתנדב סה"ר
נשמע שהחשש הזה מעיק עליך מאוד, ותחושת חוסר הוודאות יכולה להיות מתישה. אולי זו הדרך של הנפש שלך לנסות להתמודד עם המצב.
אולי תוכל למצוא רגעים קטנים של שלווה- שיחה עם אדם קרוב, פעילות מרגיעה או תרגול נשימות שיעזרו לך להרגיש יותר בשליטה. גם הפחתת חשיפה לחדשות יכולה להקל מעט.
אם התחושות האלה כבדות מדי, אנחנו בעמותת סה"ר כאן להקשיב ולעזור. אתה מוזמן לדבר איתנו בצ'אט באתר או בווטסאפ 055-9571399.
שולח לך חיבוק חם והמון כוחות,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
וואי לפי ההתחלה חשבתי שזה chat gpt^ חח
וואי לפי ההתחלה חשבתי שזה chat gpt^ חח
אנונימי
באותו הנושא: