התחברות
הרשמה
להגיע בשביל שיעור אנגלית אחד שכבר לא לומדים כלום (כיתה יב) או להישאר בבית ולהתכונן למתמטיקה?
בעיקרון בשבילי הבחירה ברורה הדבר היחידי שגורם להתלבטות זה שיש מצב שיש לי יותר מדי חיסורים באנגלית כבר
3 במרץ 2025, 10:59
כיתה
חשבון
בגרות
שיעורים
עייפות
2 תשובות
להשאר בבית
N
Narcissus
אם כבר יש לך מגן אז ברור שלא להגיע, אם אין אז תלוי עד כמה זה קריטי שתגיע לאנגלית מבחינת המורה
ה
הממממ֫
באותו הנושא:
מה לעשות אם אני ב5 יחל אנגלית אבל אני סובלת להגיע לשיעורים בגלל האנשים ששם?
שווה להגיע מחר בשביל שעתיים אנגלית וזהו?
בשביל מה צריך שיעורי אנגלית בבית ספר?
להתחיל שיעורי נהיגה בול ב16.5 או לחכות קצת בשביל להגיע 16.9 בגלל הטסט ?
שווה לבוא לבית ספר בשביל שיעור דינים ואנגלית?
אני מתחילה ב10:15ומסיימת ב11:50, יש לי שעה ספורט, ואז חצי שיעור פעילות וחצי שיעור אנגלית.. להגיע או לא?
תירוצים בשביל לא להגיע לשיעור פרטי...
ללכת מאנגלית בשביל שיעור נהיגה?
האם זה הגיוני שלא היה לי שיעור אנגלית כבר חודשיים?
להתחיל שיעורי נהיגה בול ב16.5 או לחכות קצת בשביל להגיע 16.9 בגלל הטסט ?
ללכת לבית ספר רק בשביל פרטני בפסיכולוגיה ושיעור לא חשוב באנגלית?