3 תשובות
לדעתי בול שתוכלי ישר ב16.9 זה מה שאני עושה
תתחילי ב16.7 שלא יעכב אותך ותחכי לטסט
תתחילי ישר שאת יכולה!! אחרת זה סתם יתעכב
אף אחד לא באמת מסיים תוך חודשיים-שלוש לימוד נהיגה
זה בדרך כלל לוקח יותר וגם עד שאת ניגשת לטסט פנימי
עזבי עדיף לך להתחיל ללמוד כמה שיותר מוקדם סמכי עלי זה שווה את זה