9 תשובות
לא לרדת
למה שההשכלה שלך תפגע בגלל רפי שכל אחרים שם?
שואל השאלה:
כי רע לי וגם ככה למדתי אנגלית בבית
אנונימית
תתעלמי
זה רק עניין של זמן והדבר בהזהירו יעזור לך מאודד בעתיד
שואל השאלה:
אבל ממש רע לי למה שאני אסבול
אנונימית
תנסי לדבר עם המחנכת אני כמעט בטוחה שיש עוד הקבצה של 5 יחל בבית ספר ותוכלי לעבור אליה במידה ואין תנסי להישאר או שתנסי לעשות הסכם עם המחנכת המנהלת והמורה שאת תלמדי באופן עצמאי את החומר
כי זה עניין של זמן
זה לא עכשיו 10 שנים או כמה שנים טובות..
שואל השאלה:
אין עוד
אנונימית
אין עוד מה?