8 תשובות
כי זו שפה בינלאומית וזה מעולה למי שלא יודע ורוצה לבקר במדינות אחרות.
מסדרות וסרטים לא כולם יכולים ללמוד. ואנגלית זו שפה בינלאומית
שפה שחשוב מאוד לדעת
אם יש שיעור חשוב בבית ספר זה אנגלית מעבר לזה הכל כמעט בגדר המלצה לדעתי וגם אם אתה לומד את המילים מי ילמד אותך איך לכתוב אותם את כל השיטות המסובכות יותר
שואל השאלה:
אתם סוטים מהנושא. אני לא טוען שזו לא שפה חשובה, אני טוען שהשיעורים בבתי הספר מיותרים.
אנונימי
שואל השאלה:
אנגלית זה טוב אולי עד התיכון, בתיכון זה כבר קשקושים.
אנונימי
חש אנשים שיותר מתקשים בוא אם יש תלמיד שמעניין אותו היסטוריה והוא יודע את כל ההיסטוריה של כל נושא כי הוא אוהב את ערוצי ההיסטוריה זה אומר שצריך להעיף את השיעור הזה?? לא

קיצר לך קל למישהו אחר לא כזה פשוט באנגלית
פשוט תהנה מזה שיש לך כמה יחידות "מתנה"