התחברות
הרשמה
ללכת לבית ספר רק בשביל פרטני בפסיכולוגיה ושיעור לא חשוב באנגלית?
רק את הפסיכולוגיה אני צריכה אבל אם אני באה רק בשביל שעתיים אולי זה מיותר כי יש לי מחר מבחן במתמטיקה אולי עדיף להשאר להתאמן בבית?
5 במרץ 2024, 12:40
עייפות
בוקר
שיעורים
שינה
תירוצים
3 תשובות
להשאר בבית
S
Sonekushim
אני הולכת בשביל שעתיים תושהע היום אז כן!
אנונימית
אל תלכי
נ
נועי❤❤
באותו הנושא:
ללכת לבית ספר זה בשבילי סבל רב ועוד שבוע אני עוברת בית ספר, ללכת?
פעם עשיתם את עצמכם חולים בשביל לא ללכת לבית ספר?
כדאי ללכת לבית ספר בשביל 3 שעות?
זה נורא שויתרתי על פרטני בשביל ללמוד בבית?
שווה לי ללכת לבית ספר ב10 לסיים ב11:20 בשביל שעתיים מתמטיקה?
ללכת מחר לבית ספר בשביל 2 שיעורים?
יש לי פרטני בבית ספר אחרי שעות בית ספר ואין לי כוח ללכת אליו, להבריז?
ללכת היום לבית ספר בשביל הטקס יום השואה או להישאר בבית בצפירה?
מי עוד הולך מחר לבית ספר סתם כי משעמם לו בבית למרות שאין בשביל מה ללכת?
בשביל ללכת לנוירולוג צריך ללכת לבית חולים או מרכז רפואי, או שהם מגיעים גם למרפאות השכונתיות?
כדאי ללכת ברגל לבית ספר ב11 בשביל שעה אחת?