4 תשובות
שזה נהדר
*אני היפוכונדרית*
*אני היפוכונדרית*
אמ על הקורונה אני אומרת שהיא ממש מיותרת,עשיתי את החיסון הראשון והשני וחליתי חודשים אחרי בקורונה עם כל הסימנים והם היו ממש קשים לא יכולתי לקום מהמיטה,בקצרה לא עשה כלום סתם עוד חומר לגוף
תתן לי פרח מיד
שואל השאלה:
תשפכי טיעון טוב לשאלתי! ^
תשפכי טיעון טוב לשאלתי! ^
באותו הנושא: