7 תשובות
ב ו ל ש י ט.
אני לא שוללת את זה שהחיסון אולי אמיתי ובאמת עוזר, אבל אפשר להבין מהפיתוח הקצר הזה שלא בדקו אותו לעומק. אנשים מתו ממנו ואני מאמינה שלא מעט, פשוט רוצים שלא נדאג ושנתחסן. אל תתחסנו, זה לא שווה את זה.
אני לא שוללת את זה שהחיסון אולי אמיתי ובאמת עוזר, אבל אפשר להבין מהפיתוח הקצר הזה שלא בדקו אותו לעומק. אנשים מתו ממנו ואני מאמינה שלא מעט, פשוט רוצים שלא נדאג ושנתחסן. אל תתחסנו, זה לא שווה את זה.
לא סומכת על החרא הזה נשמע לי כמו סם
חרטא אל תתחסנו
אני לא תומכת נלהבת של רוב החיסונים
אני לא יודעת משהו פה לא נראה לי..
אנונימית
דעתי היא שופרו על זה יותר מדי בסטיפס
רעל של ביל גייטס שמטרתו לדלל את אוכלוסיית העולם (בקישור מצורף).
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: