6 תשובות
נראה לי זה חרטא אם להגיד את האמת אני מכירה כאלה שהתחסנו ועדיין חלו
לא יודע ולא אכפת לי זה היסטוריה מבחינתי
קצת מאוחר מדי לשאול לא?
ולשאלה מה יש לחשוב הם עזרו לנו מאוד
זוועה.
הרי אם זה היה מועיל היו מסתפקים ב1 ולא ב5+ 2 בוסטרים..
ברוך השם לא עשיתי אותם ואני בריאה 100%:)
רעל וכל מי שהתחסן היום מבין את זה
זה לא עוזר בכלום.
זה דווקא מחליש את מערכת החיסון