9 תשובות
לכאורה זה בסדר, אפשר להתפרע מידי פעם
אני אוכלת לחם לבן כל יום כשבא לי כריך וכשבא לי משהו מתוק אוכלת שוקולד או מעדן וכל זה. הכל בסדר הם סתם מגזימים
עדיף להיות בריא בנפש ולאכול אם את מרגישה צורך, ולא לאסור על עצמך הכל
זה ממש אחלה
ברור שזה בסדר
ולא, לחם לבן זה לא להתפרע דיי
זה בסדר גמור!! לפעמים אפשר לשבור שגרה וזה גם להרגשה האישית נדיר. לא צריך להצטער על זה ואל תקשיבי לאנשים שמעירים לך על אוכל!! אל תכניסי לעצמך אותם לראש!!
שואל השאלה:
כאילו הייתי אוכל בכל יום מטוגן ובצקים ומלא שמן ושוקולד וחטיפים והורדתי הכל
אנונימית
הכל בסדר! זה החיים שלך לא שלהם
שואל השאלה:
כמובן עשיתי את זה בשביל עצמי
אנונימית