4 תשובות
זה קצת מידי
זה ממש לא אורח חיים בריא
זה קצת מידי אוכל
זה קצת מידי אוכל
הבורר זה לא ארוחה אולי נשנוש
הצהריים חסר עוד מלא קלוריות
והערב חזר חלבון
בכל מקרה כל זה אולי ארוחה ונשנוש
הצהריים חסר עוד מלא קלוריות
והערב חזר חלבון
בכל מקרה כל זה אולי ארוחה ונשנוש
שואל השאלה:
למה קצת מידי? שלוש ארוחות ביום
למה קצת מידי? שלוש ארוחות ביום
אנונימית
באותו הנושא: