3 תשובות
מאוד בודד אני תמיד לבד ,לא מבחירה בגלל שאני חולה.., לפני זה היו לי מליון חברים וחיים שמחים, אבל הה נהרסו לי לתמיד ,ואני יודעת שזה תמיד יהיה בודד
אנונימית
אני לא ממש בודדה
אם ללכת לבית ספר נחשב לפגוש אנשים אז כמעט כל יום
אם זה לא נחשב אז פעם-פעמיים בשנה אם לא מחשיבים משפחה
אם ללכת לבית ספר נחשב לפגוש אנשים אז כמעט כל יום
אם זה לא נחשב אז פעם-פעמיים בשנה אם לא מחשיבים משפחה
אני נפגשת עם חברות כל יומיים בערך...
באותו הנושא: