5 תשובות
יש כאלה שזה מתאים להם ונהנים מזה ויש כאלה שלא
וואלה אין לי מושג, צריך אופי לזה.
פשוט צריך להקפיד
לא לוותר לעצמך
ולעשות את זה כי את נהנת מזה ולא כי את מכריחה את עצמך וסובלת
לא לוותר לעצמך
ולעשות את זה כי את נהנת מזה ולא כי את מכריחה את עצמך וסובלת
כי הן אוהבות שגרה
להגיד לך שאני נהנית מזה? אני אשקר.
אבל יש לי מטרה ויעד מול העיניים, ואני לא אתן לקצת עצלנות להזיז אותי מהם.
צריך המון מוטיבציה וכוח רצון!
אבל יש לי מטרה ויעד מול העיניים, ואני לא אתן לקצת עצלנות להזיז אותי מהם.
צריך המון מוטיבציה וכוח רצון!