5 תשובות
כן זה נהדר בעיניי זה דרך חיים
כן, זה נורמלי
לא, אוכל לא בריא זה האושר שלי
לא, אוכל לא בריא זה האושר שלי
זה נורמלי לגמרי והלוואי שהייתי כזאת
כן מתפנקת מידי פעם על עוגה אבל הכל זה עיניין של איזון בחיים.
אורח חיים בריא זה להמנע אלא פשוט לדעת לאזן את זה עם ארוחות טובות ומלאות בירק מגוון
אורח חיים בריא זה להמנע אלא פשוט לדעת לאזן את זה עם ארוחות טובות ומלאות בירק מגוון
כן זה נורמלי וזה נהדר שאת אוכלת בריא (אפילו יותר טוב לדעת שאני לא היחידה)
אנונימית