4 תשובות
שואל השאלה:
^באלי כי משעמם לי כתבתי לו
לפי דעתי אם את פשוט תעני מתי שבא וכאילו אם לא מתחשק אז לא לענות זה הכי טוב כי זה מראה שלא אכפת לך
שואל השאלה:
^לרשום לן ליצן או 2 אימוגים ציניים של פרצוף מבואס
פשוט תעני מתי שאת רוצה מתי שמתחשק לך