התחברות
הרשמה
זה מוזר לענות למישהו/י אחרי שסיננתי אותו/ה שנה?
17 בינואר 2024, 21:54
הודעות
סינון
צ'אטים
5 תשובות
כן
י
ילדה רנדומלית~
פשוט מעליב
עדיף שלא תענה אחי
א
ארתור שלבי
כן קצת אבל תלוי מה היא.הוא שלח.ה
F
Feminem
כן
❤
❤Queen Layla
כן
❤
❤עמית❤
באותו הנושא:
זה מוזר לענות למישהו אחרי שסיננתי אותו במשך חצי שנה?
כמה זמן לא לענות למישהו שסינן אותי 4 שעות?
מה לענות למישהו אחרי שסיננתי אותו ?
מישהו שסיננתי שבועיים לענות לו בוואצאפ עכשיו?
לענות למישהו שסינן אותי והיה יבש אליי, אחרי חודשיים שלא דיברנו ועכשיו הוא החליט לשלוח?
עניתי למישהו אחרי חצי שעה ואז הוא ענה לי אחרי שעה, מתי לענות לו?
מה לענות למישהו שסינן אותך כמה ימים וענה כאילו כלום לא קרה?
זה אהיה מוזר אם אני אשלח הודעה למישהו שסיננתי במשך 3 ימים?
מה לענות למישהו שסינן רותי?
מה לכתוב למישהו שסיננתי הרבה זמן? כאילו איך להסביר בנחמדות למה סיננתי למרות שסתם לא היה לי כוח לענות
שאלה מוזרה אבל מה לענות למישהו שסינן אותי ואז ענה אחרי יומיים וכתבתי לו איזה דילי והוא ענה לי מחילה מה אני אמורה לענות ?