6 תשובות
למה לא ענית
תלוי מי זה ולמה לא ענית
תתני טיפה רקע
תלוי מה הסיבה ולמי
אם תתנצלי ותסבירי למה לא ענית אז לא
תגידי סליחה שלא ענית
פשוט תעני וזהו עדיף מאשר לא לענות את לא צריכה לבקש סליחה אם היית צריכה זמן לעצמך אז הכל בסדר או ששכחת
אנונימי