התחברות
הרשמה
זה מוזר לענות למישהו אחרי שסיננתי אותו במשך חצי שנה?
28 באוקטובר 2023, 22:11
הודעות
מסרים
התייעצות
4 תשובות
כן
א
אדם זר באינטרנט
כן
M
MyNameIsAriel
כן
נ
ניק נלסון
תענה לו למה לא, אף פעם לא מאוחר מדי
a
alony
באותו הנושא:
כמה זמן לא לענות למישהו שסינן אותי 4 שעות?
סיננה אותי אחרי שסיננתי אותה..מת לשלוח לה עוד הודעה ולא יודע מה לעשות
מה לענות למישהו אחרי שסיננתי אותו ?
מישהו שסיננתי שבועיים לענות לו בוואצאפ עכשיו?
לענות למישהו שסינן אותי והיה יבש אליי, אחרי חודשיים שלא דיברנו ועכשיו הוא החליט לשלוח?
עניתי למישהו אחרי חצי שעה ואז הוא ענה לי אחרי שעה, מתי לענות לו?
מה לענות למישהו שסינן אותך כמה ימים וענה כאילו כלום לא קרה?
זה אהיה מוזר אם אני אשלח הודעה למישהו שסיננתי במשך 3 ימים?
מה לענות למישהו שסינן רותי?
מה לכתוב למישהו שסיננתי הרבה זמן? כאילו איך להסביר בנחמדות למה סיננתי למרות שסתם לא היה לי כוח לענות
איזה ייבוש בקטנה אפשר לכתוב למישהו שכתב לי "התגעגעתי" אחרי שסינן אותי יום שלם?