7 תשובות
מקווה שסיננת אותו בטעות ולא בכוונה
אבל את יכולה פשוט לרשום סליחה שלא עניתי
כן אבל זה סטיפס
עדיף מאף פעם גם לא נראה לי שבסטיפס אפשר לשפוט כל כך אחד את השני כי בסוף כולנו באתר הזה
אנונימי
מאוד
כן. ולא רק בסטיפס
כאילו כן אבל זה סטיפס למי אכפת