7 תשובות
אם זה ממש מפריע לך ביומיום כדאי לך טיפול
בתור אחת שאם לא הייתי עם חברות הביטחון שלי היה נוראי ועכשיו לבד אני מרגישה עם יותר ביטחון מה שעזר לי זה להתבגר מה זאת אומרת להתבגר זה להבין שלא כולם נשארים תמיד ביחד כל אחד מוצא את עצמו לבד ולא עם אנשים למצוא לעצמך מטרות לעשות במקום להיות תלויה באנשים ואחרי שעשית את זה כל הכבוד זה שלב ראשון שלב שני זה להתחיל לפתח את עצמך יותר עכשיו אני לא מכירה אותך ואני לא יודעת עד כמה את מחשיבה את עצמך כמישהי שמביעה דעה משלך ולא משל אנשים אחרים ואת אומרת את זה, עכשיו אני ממליצה לך לחיים לדעת מה את אוהבת מה את רוצה באמת חשבת על התחת ולחשוב על זה. עכשיו שלב שלישי אחרי שעשית את כל זה ברכות לאט לאט את יכולה להיות פחות תלויה באנשים
שואל השאלה:
וואו תודה רבה^
וואו תודה רבה^
בכיף:) ואם יש לך עוד שאלות על זה מוזמנת לשאול
שואל השאלה:
^^ נו כן אבל איךך
^^ נו כן אבל איךך
טיפול
להפסיק
באותו הנושא: